کد خبر: ۲۶۶۸۲
زمان انتشار: ۱۷:۴۱     ۲۵ آبان ۱۳۹۰
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مسلمانان اجازه نخواهند داد آمریکا، سوریه را به سرنوشت عراق دچار و میلیون‌ها مسلمان را قربانی منافع اسرائیل کند، گفت: هشدار ایران به آمریکا برای عدم دخالت در امور داخلی سوریه جدی است و به نفع آمریکایی‌هاست که در امور کشورهای اسلامی دخالت نکند.
به گزارش فارس حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نماینده مردم بیرجند و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به افزایش فشار آمریکا و رژیم‌صهیونیستی به سوریه، اظهار داشت: ناامنی در سوریه توطئه آمریکا برای منحرف کردن اذهان از بیداری اسلامی است و این واقعیت انکارناپذیر است.

وی با بیان اینکه سوریه محور مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: در شرایط کنونی وضعیت سوریه آرام است و برخی تا امنی‌ها نیز توسط عاملان آمریکا و اسرائیل انجام می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه خطر سقوط سوریه را تهدید نمی‌کند و توطئه آمریکایی‌‌ها خنثی خواهد شد، خاطرنشان کرد: مردم سوریه نسبت به دخالت‌های خارجی حساس هستند و آمریکایی نمی‌دانند که مردم سوریه حتی در بدترین شرایط دخالت آمریکایی‌ها را بر نخواهند تابید.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مسلمانان اجازه نخواهند داد آمریکایی سوریه را به سرنوشت عراق دچار کرده و میلیون‌ها مسلمان قربانی منافع اسرائیل کنند، گفت: هشدار ایران به آمریکا برای عدم دخالت در امور داخلی سوریه جدی است و به نفع آمریکایی‌هاست که در امور کشورهای اسلامی دخالت نکند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها