کد خبر: ۲۶۶۷۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۱ آبان ۱۳۹۳

مهرزاد خلیلیان ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهداء  علیه السلام در خصوص پخش دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی، گفت: بازی تیم ملی فوتبال هر کشور مهمترین بازی به حساب می‌آید و همه ملت حق دارند که بازی را ببینند و حتی در همه جای دنیا هم ایرانی‌ها دوست دارند بازی تیم کشورشان را تماشا کنند اما پخش این بازی علنا باعث تضییع حق باشگاه‌ها می‌شود. چرا که بازیکنان تیم ملی از همین باشگاه‌ها هستند و ما به دلیل تعهدهایی که به اسپانسر داریم این مسئله باعث تضییع حق باشگاه‌ها خواهد شد.

وی ادامه داد: بحث لج و لجبازی در میان نیست اما اگر قرار است بازی تیم ملی از تلویزیون پخش شود بهتر است بازی‌های باشگاهی هم از تلویزیون پخش شود. ما در این مدت فعالیت‌هایی که کردیم به خاطر احقاق حقوق فوتبال بود و جلسات متعددی را برگزار کردیم و حتی وزارت ورزش هم پیگیر این مسئله بود اما از سازمان لیگ خواستار این هستیم که بررسی‌های لازم را انجام دهند که اگر بازی‌های تیم ملی پخش می‌شود برای جلوگیری از تضییع حقوق باشگاه‌ها بازی‌های باشگاهی هم از تلویزیون قابل دیدن باشد. چرا که در این روزها مردم زیادی در بیمارستان‌ها، هیأت‌های مذهبی و … به دنبال پیگیری بازی‌های فوتبال هستند و وقتی پخش نمی‌شود این مسئله باعث بی‌اطلاعی مردم خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص جلسه‌ای که مدیران فوتبال با عزت‌‌الله ضرغامی رئیس صدا و سیما داشتند اظهار داشت: من خودم در آن جلسه بودم و جلسه خوبی هم برگزار شد اما نمی‌توان با یک جلسه به ارزیابی رسید. برای این مسئله ده‌ها ساعت بحث شده و حتی موضوع حق پخش در شورای امنیت ملی هم مورد بررسی قرار گرفته و باید قبول کرد پخش فوتبال با منافع گروه‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و … کشورمان در ارتباط است. صدا و سیما هم به عنوان یک رسانه ملی فعالیت می‌کند و علاقمندان به فوتبال در سراسر دنیا بازی‌ها را اینطور می‌دیدند البته آنها هم حق دارند و درباره جلسه باید بگویم که جلسه خوبی بود اما نتیجه‌گیری نشده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها