کد خبر: ۲۶۶۶۰۱
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۱۰ آبان ۱۳۹۳
مدیرکل دفتر نگهداری راه و ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: 13 هزار میلیارد ریال برای بهسازی و روکش راه‌های اصلی کشور از محل منابع ملی تأمین و اختصاص‌یافته است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ عزیزالله فیلی در حاشیه بازدید از طرح‌های رفع نقاط حادثه‌خیز اول و دوم راه کنجان‌چم مهران، افزود: این اعتبار برای بهسازی نزدیک به هشت هزار کیلومتر از راه‌های کشور است و سهم استان ایلام از این اعتبار با افزایش دو برابری در مقایسه با سال 92 به 250 میلیارد ریال رسیده است.

وی بابیان اینکه این میزان اعتبار برای 150 کیلومتر از راه‌های استان شامل جاده‌های کرمانشاه - ایلام و مهران به اندیمشک است، ادامه داد: تلاش می‌شود تا دو سال آینده طرح چهار بانده کردن راه مهران به بخش صالح‌آباد تکمیل شود.

مدیرکل دفتر نگهداری راه و ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور تصریح کرد: محور ایلام به مهران قطعه‌ای از بزرگراه کرمانشاه - ایلام به خوزستان است که امیدواریم تا پایان برنامه پنجم توسعه در دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل دفتر نگهداری راه و ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور تأکید کرد: این محور با توجه به رشد روزافزون ترافیک بار و مسافر و فعال شدن پایانه و بازارچه مرزی مهران و نیز اتصال راه‌های ایلام به جاده‌های اصلی کشور باید به‌صورت بزرگراه تکمیل شود.

 وی بابیان اینکه رفع نقاط حادثه‌خیز باعث کاهش سوانح در این جاده‌ها می‌شود، ابراز امیدواری کرد که با چهار خطه کردن محور مهران و تفکیک راه‌های رفت‌وبرگشت در این محورها حادثه‌ای رخ ندهد.

فیلی افزود: دولت در همین راستا نیز کمک خواهد کرد و امسال اعتبارات خوبی به این طرح‌های مهم اختصاص داده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان برنامه پنجم در سال‌های 94 و 95 چهار بانده کردن راه مهران به صالح‌آباد تکمیل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها