کد خبر: ۲۶۵۹۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن گفت: «ماندن یا رفتن گل محمدی به من ربطی ندارد، به ذوب آهن تعهد دارم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، محسن مسلمان درباره شرایط تیم ذوب آهن اظهار داشت: «خوشبختانه یک بازی خوب مقابل استقلال خوزستان انجام دادیم و نتیجه خوبی به دست آوردیم. خوشحالم که توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. الان هم شرایط خوبی داریم و به دنبال این هستیم مقابل نفت مسجدسلیمان یک نتیجه خوب به دست آوریم.»

 

وی درباره اینکه گفته می شود با برد ذوب آهن مقابل استقلال خوزستان، یحیی گل محمدی در سمتش ماندگار شده است، تاکید کرد: «من بازیکن هستم و به این مسائل کاری ندارم. تلاش می کنم وظیفه ام را به درستی انجام دهم و دوست ندارم در مسائلی که به من ربطی ندارد، توجه داشته باشم. ماندن یا رفتن گل محمدی دست باشگاه است و به من ارتباطی ندارد. البته یحیی گل محمدی مربی بسیار خوبی است و تمام بازیکنان هم رابطه خوبی با او دارند. او زحمات زیادی برای ذوب آهن می کشد.»

 

مهاجم ذوب آهن درباره حاشیه هایی که درباره انتقالش به پرسپولیس مطرح شده است، تصریح کرد: «من نمی دانم این مسائل برای چه مطرح می شود. من بازیکن ذوب آهن هستم و به تیمم تعهد دارم. هیچ بحثی درباره انتقالم به پرسپولیس وجود ندارد و هیچ صحبتی هم با من نشده است.»

 

مسلمان درباره دیدار با نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: «بازی سختی برابر نفت داریم. در مسجدسلیمان بازی کردن برای هر تیمی مشکل است. باید نهایت تلاشمان را به کار گیریم تا بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم. مشکل تیم ما بدشانسی است. ما در بازی های قبل بسیار خوب بازی کردیم اما کمی بدشانس بودیم. اگر موقعیت هایمان به گل تبدیل می شد، الان در جدول شرایط بهتری داشتیم. امیدوارم مقابل استقلال خوزستان این بدشانسی ها پایان یابد و بتوانیم با کسب 3 امتیاز جایگاهمان را بهبود بخشیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
GERMANY
۱۲:۱۸ - ۰۸ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
خدا کنه نیاد بازیکن خوبی نیست حاشیه زیادی هم داره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها