کد خبر: ۲۶۵۷۹۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۰۷ آبان ۱۳۹۳
مهاجم تيم فوتبال پديده خراسان گفت: نفت هميشه تيم خوبي داشته و براي هر حريفي خطرناک است.
به گزارش "ورزش سه"، یونس شاکری اظهار داشت: متاسفانه مقابل نفت دو دفاع اصلی‌مان را در اختیار نداریم و همین کار تیم را سخت می‌کند ولی امیدوارم نتیجه بگیریم و با 3 امتیاز از تهران به شهرمان برگردیم.

وی در خصوص نفت تهران و شناختش از این تیم گفت: نفت الان جزو 8 تیم برتر جام حذفی است و احتمال داد در صورت برتری ما مقابل تراکتور در مرحله بعد به هم بخوریم. آن‌ها کادر فنی خوبی دارند و بازیکنانی که در زمین خوب می‌دوند و با انگیزه هستند. یقینا بازی با نفت بسیار دشوار خواهد بود. اما با این وجود من معتقدم تیم ما در بازی‌های خارج از خانه بهتر بازی می‌کند. امیدوارم مقابل نفت هم بچه‌ها بتوانند خودشان را نشان دهند و نمایش قابل قبول همراه با نتیجه را از خود نشان دهند. شاکری با اشاره به نتایج به دست آمده توسط پدیده در طول این فصل تصریح کرد: من از نتایج به دست آمده کاملا راضی هستم. ما از ابتدای فصل، ابتدا به دنبال بقاء بودیم و بعد با یک برنامه‌ریزی خوب می‌توانیم به جایگاه خوبی در جدول چشم بدوزیم. ما مقابل تیم‌های بالای جدولی نتایج خوبی گرفتیم. تراکتور صدرجدول را بردیم و استقلال که تیم دوم جدول است در مشهد از دست‌مان فرار کرد والا ما برنده بازی بودیم.

مهاجم پدیده در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بازی 120 دقیقه‌ای مقابل گسترش در جام حذفی بر روند کاری تیم مقابل نفت تاثیرگذار است یا خیر، گفت: فکر نکنم این طور باشد. به هر حال ما یک هفته ریکاوری کرده‌ایم و الان شرایط بدنی بچه‌ها مطلوب است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها