بازارخبر: با همکاری «Steel Phoenix»، یک کیت بدنه با سپرهای جدید در جلو
عقب و یک پنل در عقب روی این جنسیس نصب شده است. دیفیوزر عقب از فیبرکربن
است و رنگ آن به مشکلی مات تغییر پیدا کرده است.
در داخل نیز ادوات اسپرت با روکش چرم «Nappa» نصب شده و تزئینات فیبرکربنی نیز در آن استفاده شده است.
همچنین کیلومتر شمار و دورشمار «Prosport EVO» و سیستم صوتی «Rockford Fosgate» در داخل کابین نصب شده است.
اما
اصل داستان زمانی شروع خواهد شد که درپوش موتور را بالا بزنید و با
پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری مواجه شوید که در کنار آن دو توربوشارژر
«Garrett» نیز قرار دارد.
همچنین به کمک تغییر سیستم خروجی اگزوز و دیگر تغییرات توان خروجی جنسیس به 600 اسب بخار رسیده است.
از
دیگر تغییراتی که روی این کره ای انجام شده می توان به سیستم تعلیق بادی و
ترمزهای تقویت شده و استفاده از رینگ های 21 اینچی «COR» با تایرهای
«Toyo» اشاره کرد.