کد خبر: ۲۶۲۳۲
زمان انتشار: ۱۸:۲۹     ۲۱ آبان ۱۳۹۰
مرکز هدايت عمليات بحران اورژانس کشور اعلام کرد؛
كارشناس مسئول مرکز هدايت عمليات بحران اورژانس کشور از اعزام 23 دستگاه آمبولانس، 4 اتوبوس آمبولانس و يک بالگرد امدادهوايي به محل حادثه انفجار در ملارد کرج خبر داد.
به گزارش 598 به نقل از وب دا، مجتبي خالدي  گفت: از حدود ساعت 13:30 دقيقه امروز که انفجاري در محدوده ملارد به مرکز هدايت عمليات بحران اورژانس کشور گزارش شد، با توجه به شدت حادثه و احتمال وجود مصدومان، تا به حال تعداد 23 دستگاه آمبولانس، 4 دستگاه اتوبوس آمبولانس و يک دستگاه بالگرد امداد هوايي به منطقه حادثه اعزام شده است.
وي افزود: تاکنون 2 مصدوم اين انفجار به بيمارستان البرز، 3 مصدوم به بيمارستان شريعتي و 5 مصدوم نيز به بيمارستان امام سجاد(ع) کرج منتقل شده اند.
وي با اعلام آمادگي اورژانس کشور براي امدادرساني بيشتر به مجروحان اين حادثه گفت: مرکز رسيدگي به حوادث و فوريت هاي پزشکي و مراکز درماني وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در آمادگي صددرصد قرار داشته و براي هر نوع امدادرساني به مصدومان از هيچ تلاشي فروگذار نمي کنند.
اين گزارش حاکيست بنا بر اعلام خبرگزاري فارس انفجار مذکور در يکي از زاغه هاي نگهداري مهمات در يک پادگان نظامي در منطقه «بيدگنه» متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامي رخ داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها