کد خبر: ۲۶۱۸۲۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۲     ۲۶ مهر ۱۳۹۳
مراجعه مستقيم مهاجم شمالي پرسپوليس بعد از تعويض به رختکن اين تيم، در ديدار با بنه گز باعث بروز حرف و حديث‌هاي فراواني شد.
به گزارش "ورزش سه"، حضور عباس‌زاده در رختکن اين تيم بعد از تعويض باعث حرف‌ و حديث‌هاي فراواني شد و اين بازيکن مدعي‌است به دليل مشکل گوارشي به رختکن مراجعه کرده و بلافاصله بعد از رفع مشکلش روي نيمکت برگشته است.

محمد عباس‌زاده درباره علت حضورش در رختکن تيم گفت: در بين دو نيمه به دکتر تيم هم اعلام کردم با مشکل گوارشي روبرو هستم و مداواي اوليه نيز انجام دادم.

مهاجم شمالي پرسپوليس در ادامه با اعلام اينکه به هيچ عنوان از تعويض ناراحت نبوده و اين دليل حضورش در رختکن نبوده، گفت: براي چه بايد از تعويضم ناراحت باشم؟ در بازي‌هاي گذشته با صلاحديد کادرفني در ترکيب تيم قرار گرفتم و موفق به گلزني هم شده‌ام و اگر هم در آن لحظه ناراحت بودم به دليل از دست دادن ضربه پنالتي بوده است.

وي ادامه داد: بزرگترين بازيکنان جهان هم پنالتي‌شان را از دست مي‌دهند و خوشبختانه توانستيم اين بازي را با نتيجه خوبي با پيروزي به پايان برسانيم.

عباس‌زاده در واکنش به اين موضوع که درخشان بابت اين حرکت از دست او ناراحت است، گفت: به هيچ عنوان اينطور نبود و من شخصا با آقاي درخشان در اين باره حرف زدم. دکتر تيم هم گواهي داد که مشکلم صحت داشته و نمي‌دانم دليل اين حواشي چيست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها