کد خبر: ۲۶۱۰۴۳
زمان انتشار: ۲۱:۲۲     ۲۳ مهر ۱۳۹۳
بازيکن تيم راه‌آهن معتقد است که بين تيم هاي ليگ‌برتر اختلاف فني وجود ندارد و آنها هم مي‌توانند در جام حذفي قهرمان شوند.
به گزارش پایگاه 598، بهادر عبدی در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: بازی سختی با پاس همدان داریم. تیم های لیگ یکی قابل پیش‌بینی نیستند و تیم پاس همدان هم مربی خوب و با تجربه و بازیکنان خوبی دارد که سابقه بازی در لیگ‌برتر را دارند ولی بچه های ما آمادگی لازم را دارند تا بتوانند این تیم را شکست دهند.

وی افزود: این وقفه ای که در لیگ افتاد به نفع تیم ما بود و ما اردوی خوبی را در کیش برگزار کردیم. در این اردو بازیکنان مصدوم ما هم به تمرینات برگشتند و این اولین بار است که تمام بازیکنان آماده هستند.

بازیکن راه‌آهن ادامه داد: اتفاقی که در بازی قبل افتاد هر 20 ـ 30 سال یکبار اتفاق می‌ افتد که 2 پنالتی به ضررمان بگیرند و چند بازیکن و مربی ما را اخراج کنند و بعد از بازی هم مربی مان را محروم کنند. تیم ما چون هوادار و پشتوانه ای ندارد، این حکم ها را علیه ما صادر می‌ کنند.

وی در مورد امید راه‌آهن برای قهرمانی در جام حذفی بیان کرد: به نظر من اختلاف ینی بین تیم های لیگ وجود ندارد و در جام حذفی فرصت خوبی برای ما است تا قهرمان شویم و سهمیه بگیریم. در لیگ اگر بخواهیم سهمیه بگیریم، باید بالای 20 بازی خوب بازی کنیم ولی در جام حذفی کار راحت تر است.

عبدی در پایان اظهار داشت: من 7 سال ثابت در لیگ‌برتر بازی کردم ولی به تیم‌ملی دعوت نشدم. امسال هنوز گلی برای تیمم نزدم ولی در سال های قبل که در اوج بدم و زیاد گل می‌ زدم هم به تیم‌ملی دعوت نمی‌ شدم ولی هنوز امیدوارم که حداقل یکبار در تمرین تیم‌ملی شرکت کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها