کد خبر: ۲۶۱۰۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۲۱ آبان ۱۳۹۰
گزارش روزنامه وال استریت ژورنال از فروش تجهیزات نظامی آمریکا:
پس از جوسازی های چند روز گذشته غرب به سردمداری آمریکا و رژیم صهیونیستی در خصوص سلاح های هسته ای ایران، به فاصله چند روز آمریکا مزد جوسازی های خود را گرفت. روزنامه وال استریت ژورنال روز گذشته در گزارشی خبر از فروش تجهیزات نظامی آمریکا به همسایگان ایران داد و پشت پرده ائتلاف ضد ایرانی ایالات متحده آمریکا با برخی از کشورهای منطقه خاورمیانه را فاش نمود. گزارش این روزنامه خود سندی آشکار از علت ماجراجویی های آمریکا و در اصل لابی های رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه می باشد که دلیل جز سودهای کلان شرکت های آمریکایی صهیونیستی از فروش تجهیزات نظامی نمی باشد.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، پس از جوسازی های چند روز گذشته غربی ها به سردمداری آمریکا و رژیم صهیونیستی در خصوص سلاح های هسته ای جمهوری اسلامی ایران و هیاهوی دوباره استکبار در گزارش آمانو در خصوص فعالیت های هسته ای ایران، به فاصله چند روز آمریکا مزد جوسازی های خود را گرفت.

روزنامه وال استریت ژورنال روز گذشته در گزارشی خبر از فروش تجهیزات نظامی آمریکا به همسایگان ایران داد و پشت پرده ائتلاف ضد ایرانی ایالات متحده آمریکا با برخی از کشورهای منطقه خاورمیانه را فاش نمود.

روزنامه وال استریت ژورنال این چنین نوشت: "آمریکا برای مهار ایران قصد دارد هزاران بمب «سنگرشکن» به امارات متحده عربی بفروشد. این سلاح های پیشرفته قادر به انهدام سنگرها و تونل ها و پناهگاه های زیرزمینی هستند."

این روزنامه از طرح تقویتی سیستم نظامی و موشکی آمریکا در منطقه خلیج فارس از طریق ایجاد شبکه ای به هم پیوسته از متحدانش با هدف مقابله با موشکهای کوتاه و میان برد ایران خبر داد و نوشت: "آمریکا قصد دارد بیش از ۴۹۰۰ عدد از این نوع سلاح ها به امارات متحده عربی بفروشد."

همچنین در این گزارش آمده است که دولت آمریکا در روزهای آینده طرح فروش تسحیلات نظامی آمریکا را به کشورهای همسایه ایران به کنگره ایالات متحده آمریکا تسلیم می نماید.

گزارش این روزنامه خود سندی آشکار از علت ماجراجویی های آمریکا و در اصل لابی های رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه می باشد که دلیل جز سودهای کلان شرکت های آمریکایی صهیونیستی از فروش تجهیزات نظامی نمی باشد.




با استناد بر گزارش سال گذشته مؤسسه بين‌المللي ‌تحقيقات صلح استکهلم، وزارت دفاع و شرکت‌هاي اسلحه‌سازي امريکا از سال 2005 ميلادي تاکنون، 54 درصد از حجم درآمدهاي حاصل از فروش تسليحات نظامي در منطقه خاورميانه را به خود اختصاص داده‌‌اند.

براساس اين گزارش امارات متحده عربي اصلي‌ترين بازار براي عرضه سلاح‌هاي متعارف کارخانه‌‌هاي اسلحه‌سازي امريکا به شمار مي‌آيد و شرکت‌هاي امريکايي توانسته‌‌اند 60 درصد از سهم سود حاصل از واردات اسلحه به اين کشور را به خود اختصاص دهند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها