کد خبر: ۲۶۰۹۶۵
زمان انتشار: ۲۰:۵۷     ۲۳ مهر ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز گفت: در تقسيم بازيکنان سرباز سهميه بين تيم‌هاي نظامي عادلانه تصميم گرفته نشده است.
علی کلانتری گفت:‌ما در بازی جام حذفی از بازیکنان جوان که تعدادشان زیاد هست و از تیم‌های امید و جوانان هستند استفاده می‌کنیم. در لیگ بازی‌های سختی پیش رو داریم و در بازی با استقلال خوزستان به یکسری از بازیکنان استراحت می دهم تا فشار به بازیکنان نیاید چرا که برای تجربه جوانان خیلی مفیدتر است.

به نقل از فارس، کلانتری درباره تیم استقلال خوزستان نیز گفت: ویسی دوست صمیمی من است و از مربیان خوب لیگ برتری است. تیم استقلال فوتبال را روی زمین خوب انجام می‌دهد و بازیکنان خوبی دارد و این برای تیم ما محک خوبی است و می تواند برای جوانان بسیار مؤثر و مفید باشد.

وی درباره بازیکنان سرباز که بین تیم‌ها تقسیم شده گفت: سهمیه تیم‌ها عادلانه نبوده و ما روی این بازیکنان حساب کردیم ولی بازیکنانی که به ما دادند بازیکنانی موثری نیستند و یکی از آنها که یک جلسه با ما تمرین کرد و دیگر خبری از اونیست. بازیکنان موثر را به نیروی زمینی - ملوان و تراکتورسازی دادند و امیدواریم کمیته اخلاق و فدارسیون در این تصمیم تجدید نظر کنند.فجر سپاسی در حال جوانگرایی است و بیشتر نیروی خود را برای تیم‌های پایه گذاشته‌ایم و می‌خواهیم ثابت کنیم که تیم‌های پایه در فجر سپاسی کشک نیست و از نتیجه ترسی نداریم و امیدوار بازی زیبا و تماشاگرپسندی را شاهد باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها