کد خبر: ۲۶۰۹۴۸
زمان انتشار: ۰۵:۰۰     ۲۴ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،بیشتر از همه کمبودهای پرسپولیس، پست‌های خالی این تیم است که به چشم می‌آید و باشگاه و کادر فنی برای پر کردنشان به تکاپو افتاده‌اند. تکاپویی با حساسیت‌های ویژه! آنها شرط حضور در پرسپولیس را قبولی در تست فنی عنوان کرده‌اند و این همان چیزی است که محمد بنگورا مهاجم سیرالئونی سابق سلتیک را فراری داد. این بازیکن قید پرسپولیس را زد و کاپیتان را به انتقاد واداشت.

 

مگر مایکل اومانیا تست داده بود؟

محمد نوری دراین‌باره گفته:

اینجا پرسپولیس است و همه بازیکنان باید از نظر فنی شناخته شده باشند تا بتوانند پیراهن این تیم را به تن کنند اما خب شاید بازیکنانی با رزومه خوب و قانع‌ کننده نیازی به تست دادن نداشته باشند. کما اینکه دیدید بازیکنی مثل مایکل اومانیا بدون تست فنی به پرسپولیس آمد. رزومه او آنقدر قوی بود که بدون تست فنی و تنها با انجام تست‌های پزشکی به جمع ما پیوست و شاید باشگاه بتواند بازیکنان دیگری را هم به همین شیوه جذب کند.

به هر حال مسوولان باشگاه و بخصوص کادر فنی با توجه به اینکه جای خالی کمی در لیست ما وجود دارد، وسواس خاصی روی جذب بازیکنان دارند که درست هم هست. بالاخره آنها هم می‌خواهند بازیکنانی را جذب کنند که به درد پرسپولیس بخورند.

به همین منظور، در کیش هم چند بازیکن تستی پرسپولیس را همراهی می‌کردند که البته هیچ‌کدامشان نمره قبولی نگرفتند اما وقتی چرایش را از نوری می‌پرسیم، با بی‌خبری پاسخ می‌دهد: «من نمی‌دانم چرا بازیکنی جذب نشد اما معتقدم تیم ما نیاز دارد که حتما تقویت شود. ما باید چند بازیکن خوب را به مجموعه اضافه کنیم. امیدوارم هر چه زودتر باشگاه شرایطی را فراهم کند و نفرات موردنظر کادر فنی به پرسپولیس ملحق شوند چرا که مربیان باید دستشان باز باشد تا در لیگ و جام حذفی و بخصوص لیگ قهرمانان بتوانند انتظارات مردم را برآورده کنند. من سال‌ها است در پرسپولیس هستم و می‌‌دانم انتظار هواداران از این تیم زیاد است. برای برآورده کردن این توقعات هم حتما باید چند بازیکن خوب به تیم اضافه شوند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها