کد خبر: ۲۶۰۷۲۳
زمان انتشار: ۲۱:۳۵     ۲۲ مهر ۱۳۹۳
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط یک دستگاه خودروی سواری به عمق دره‌ای در جاده امامزاده داوود خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، سیدجلال ملکی، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در ساعت 00:28 بامداد امروز یک مورد حادثه سقوط به دره به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن علیرغم اینکه منطقه حادثه در حوزه استحفاظی آتش نشانی پایتخت نبود، ستاد فرماندهی، آتش نشانان را به محل حادثه واقع در جاده امامزاده داوود اعزام کرد.

 

وی افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه سواری سمند هنگام حرکت در مسیر، ناگهان از مسیر خود منحرف شده و به عمق 1200 متری دره‌ای سقوط کرده است. ملکی با بیان اینکه راننده این خودرو در عمق 300 متری دره خود را به بیرون پرتاب کرده بود، افزود: آتش نشانان عملیات امداد و نجات را آغاز کرده و این راننده سی ساله را در حالی که از نقاط مختلف بدن دچار شکستگی و آسیب دیدگی شدید شده بود برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

 

وی افزود: تا ساعتها پس از این حادثه آتش نشانان به دنبال دیگر سرنشینان احتمالی این خودرو بودند که خوشبختانه مشخص شد تنها این مرد در خودرو حضور داشته است. سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان در ساعت 5:40 صبح امروز پس از عملیاتی حدودا پنج ساعته به ماموریت خود خاتمه دادند، گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها