کد خبر: ۲۶۰۶۹۹
زمان انتشار: ۲۱:۱۰     ۲۲ مهر ۱۳۹۳
حرف هاي دراگان اسکوچيچ در برنامه نود با واکنش مهرداد خانبان آناليزو تيم‌ملي همراه شد و او در برنامه نود از قول کي‌روش اعلام کرد تعداد روزهاي اردو، آنچه که اسکوچيچ مي‌ گويد تنها در صورتي به حقيقت مي‌ پيوندد که ايران به فينال برسد و بنابراين اين مساله نبايد به عنوان ملاک در نظر اسکوچيچ باشد.
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی فولاد در پاسخ به این موضوع گفت: اینکه در برنامه نود چه گفته شد چندان برای من اهمیتی ندارد چون من براساس شناختم از فوتبال و آنچه که در همه جای دنیا اتفاق می‌ افتد صحبت کردم. موضوع اصلی حرف من این بود که نیازی به برگزاری اردوها نیست، نه اینکه اصلا نیازی نباشد اما برگزاری اردوهای کوتاه مدت هرگز چاره ساز نبوده است. مگر در دو هفته چه اتفاقی قرار است برای تیم ها رخ بدهد؟ تحول تاکتیکی؟ تحول بدنی؟ هیچ کدام.

اسکوچیچ ادامه داد: دیشب دیدید که مسوول تیم جوانان گفت این تیم 274 روز در اردو بوده است. من سرم سوت کشید، یعنی تا این حد می‌ شود بازیکنان را از باشگاه هایشان جدا کرد و به تیم‌ملی برد؟ آیا در اردو بودن سیکل پرورش این بازیکنان را مختل نمی‌ کند؟ تازه مگر این روش جواب داده؟

دراگان در ادامه می‌ گوید: راهی که شما در ایران انجام می‌ دهید از سوی هیچ تیم دیگری در دنیا انجام نمی‌ شود مگر تیم های ضعیف؛ من دوست دارم بدانم این چه روشی است که آلمان، فرانسه، ایتالیا و هلند از آن استفاده نمی‌ کنند اما ایران آن را در پیش گرفته. آیا واقعا میزان دانش در اینجا بیشتر است؟ ما باید به روش های درست و امتحان پس داده روی بیاوریم.

دراگان با انتقاد از شرایط فعلی ادامه داد: الان ما 2 بازیکن در تیم‌ملی داریم و یوسف وکیا را هم که با تیم امید بوده دوباره از ما گرفته اند و به اردوی امید برده اند. من دوست دارم بدانم که این چه اردویی است و به چه دلیل و بر طبق چه نیازی برگزار شده است؟ چه سودی قرار است از این اردو برده شود و چه اتفاقی در آن می‌ افتد؟ تازه بازیکنان ما از پرتغال که برگردند بلافاصله بعدش بازی داریم و مشکل من این بود که چرا فدراسیون حتی یک روز حاضر به تاخیر در بازی ما نیست تا ما خودمان را آماده لیگ بکنیم و یک تمرین جمعی انجام بدهیم.

حرف پایانی اسکوچیچ هم این است که: اردوی قبل از جام ملت های آسیا کاملا قابل درک است چه از نظر مدت و چه از نظر هدفی که ایران قرار است به آن برسد. من درک می‌ کنم که سرمربی تیم‌ملی لیگ را تعطیل می‌ کند. اما در روزهایی مثل حالا چرا باید تیم ها بازیکنانشان را نداشته باشند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها