کد خبر: ۲۶۰۱۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۲۰ مهر ۱۳۹۳
پس از شایعات روز گذشته درخصوص احتمال تجمع مقابل باشگاه پرسپولیس، امروز تعدادی از ماموران نیروی انتظامی امروز به منظور برقراری امنیت در این باشگاه حضور یافتند.

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس به شرح زیر است:

 

* در حالی که کمیته انباطی فدراسیون فوتبال رای به بدهی 300 میلیونی پرسپولیس به محمد قاضی را صادر کرده بود، اما با مدارکی که از سوی سعید شیرینی سرپرست سابق سرخپوشان به این کمیته ارائه شد، مشخص گردید که پرپسولیس هیچ بدهی به مهاجم حال حاضر استقلال ندارد.

 

* چک های شخصی سعید شیرینی برگشت خورده و او به همین دلیل در دادگاه حاضر شد. شیرینی معتقد است که این چک ها را برای برگزاری دو اردوی پرسپولیس کشیده و پول آن را باید باشگاه بدهد.

 

* از درخشان خبر می رسد او قصد دارد در نیم فصل دوم تغییراتی در تیم ایجاد کند و احتمال کنار گذشتن 4، 5 بازیکن اعلام شده است.

 

* خبر دار شدیم البسه بازیکنان تیم به خاطر اختلاف با اسپانسر در دوبی بلوکه شده است. به همین خاطر باشگاه برای اینکه بازیکنان در اردوی کیش با مشکل البسه مواجه نشوند این کار را در کیش انجام داده است.

 

* اسپانسر به صورت مکتوب از باشگاه پرسپولیس در خصوص راه ندادن کارمندان اسپانسر که با دستور سیاسی صورت گرفت، خواستار توضیح شده است.

 

* بهمن دهقان، نماینده تام الاختیار دایی و ابراهیمی وکیل حقوقی دایی در باشگاه دیداری با مسئولان باشگاه داشتند و قرار شده جلسه دیگری طی روزهای آتی برگزار کنند و در خصوص مطالبات دایی تصمیم گیری شود.

 

* مهدی شیری بازیکن اسبق تیم در باشگاه حضور پیدا کرد و دیداری با مسئولان در خصوص مطالباتش داشت.

 

* محمد پنجعلی در باشگاه حضور و برای مشخص شدن شرح وظایفش در پایه ها و مدیریت بزرگسالان با منتقمی دیداری داشت که در جلسه با او به تعاملی نرسید و قرار است پس از جلسه به دفتر سیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه رفته تا در خصوص شرح وظایفش با سیاسی جلسه ای برگزار نماید.

 

* مدیر برنامه علیرضا حقیقی در باشگاه حضور پیدا کرد و در خصوص مطالبات 400 میلیونی این بازیکن در زمان رویانیان از دو سال قبل باقی مانده است جلسه ای برگزار نمود. او که طلب 570 میلیونی دارد، 170 میلیون تومان از آن را در زمان مدیریت رحیمی دریافت کرد و حالا به دنبال باقیمانده مطالبات خود است. جالب اینکه این بازیکن زمان ترانسفور شدن به باشگاه روبین کازان روسیه دو، سه میلیارد برای باشگاه درآمدزایی کرده بود.

 

* پس از انتظار صحبت هایی از حضور دانشجویان بسیجی که قرار بود امروز در جلوی باشگاه حضور پیدا کنند،  امروز چند مامور نیروی انتظامی به خاطر اینکه مسائل امنیتی و مشکلاتی پیش نیاید، در باشگاه حضور داشتند که بعد از چند دقیقه محل باشگاه را ترک کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها