کد خبر: ۲۵۹۹۷۶
زمان انتشار: ۲۱:۵۴     ۱۹ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: «اگر پرسپولیس دنبال بایرامی است، نوری، طارمی، عباس زاده، بنگر، نیلسون و یک بازیکن دیگر را بدهد، ما هم بایرامی را آزاد می کنیم.»
به گزارش پایگاه 598، فراز کمالوند درباره شرایط تیم گسترش فولاد اظهار داشت: «تیم گسترش فولاد در گذشته نتایج خوبی کسب نکرده و وضعیت خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر ندارد. ما فقط 3 امتیاز با تیم استقلال خوزستان که در رده چهاردهم جدول است، فاصله داریم اما با شرایط حرفه ای باشگاه و امکانات خوب سخت افزاری که در اختیار داریم، می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. شخصا با مدیران باشگاه دوستی قدیمی دارم و شناخت خوبی از هم داریم که امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم شرایط تیم را هم تغییر دهیم.»

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دوری 16 ماهه اش از فوتبال تاثیری روی کارش نمی گذارد، تاکید کرد: «خیر، من در این مدت چند سفر خارجی رفتم و تمرینات تیم های اروپایی را تماشا کردم. فرصت خوبی بود تا دانش مربیگری ام را افزایش دهم و با متدهای جدید تمرینی فوتبال آشنا شوم. الان هم آماده ام تا تجارب خود را در اختیار جوانان قرار دهم.»

 

سرمربی تیم گسترش فولاد درباره ارتباطش با هواداران تبریزی خاطرنشان کرد: «مثل همیشه ارتباط بسیار خوبی با مردم تبریز دارم. آنها از روزی که دوباره به تبریز آمدم مرا شرمنده کردند و ارتباط عاطفی خوبی میان ما است که به هیچ عنوان این پیوند گسستنی نیست. امیدوارم با نتایجی که به دست می آوریم از شرمندگی آنها در آیم.»

 

کمالوند درباره شائبه هایی که پیرامونش وجود دارد و اینکه گفته می شود با برخی افراد نزدیک به فدراسیون برای کاهش محرومیتش دیدار و لابی داشته اظهار کرد: «هر کس این حرف ها را می زند، کاملا اشتباه می کند. برخی افراد مریض هستند و کارشان این است که برای این و آن حاشیه درست کنند. با نشستنم روی نیمکت گسترش فولاد می بینید که این حرفها شایعه ای بیش نیست. من اصلا نمی خواهم درباره این مسائل هیچ حرفی بزنم. فقط و فقط برایم موفقیت گسترش فولاد اهمیت دارد و چیز دیگری برایم مهم نیست.»

 

وی درباره نقل و انتقالات تیمش در نیم فصل عنوان کرد: «تیم ما قطعا نیاز به تغییر دارد. تیمی که در گذشته این نتایج را کسب کرده، شرایط خوبی ندارد و قطعا باید تقویت شود. اگر بازیکنان صد درصد بودند که تیم اینجای جدول نبود.»

 

سرمربی گسترش فولاد درباره شایعاتی که پیرامون جدایی برخی بازیکنان گسترش فولاد مثل مهرداد بایرامی مطرح می شود، گفت: «مهرداد بایرامی از نظر من بهترین بازیکن ایران است. هر تیمی هم او را می خواهد باید 6 بازیکن خود را بدهد تا ما بایرامی را به آنها بدهیم. اگر پرسپولیس دنبال بایرامی است، نوری، طارمی، عباس زاده، بنگر، نیلسون و یک بازیکن دیگر را بدهد، ما هم بایرامی را آزاد می کنیم.»

 

کمالوند در پایان افزود: «گسترش فولاد توانایی اینکه در جدول صعود داشته باشد را دارد. قطعا در پایان فصل از این جایگاهی که در آن قرار داریم، رده بهتری کسب می کنیم.»

كاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها