کد خبر: ۲۵۹۷۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۱۹ مهر ۱۳۹۳
دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس بابت شایعاتی که درباره او در رسانه‌ها منتشر می‌شود ناراحت است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه،یلسون کوره‌آ که در این فصل برخلاف فصول گذشته جایگاه ثابتی در ترکیب پرسپولیس نداشته با مثبت ارزیابی کردن اردوی کیش، امیدوار است این اردو بتواند به روند رو به رشد پرسپولیس در ادامه لیگ کمک کند.

 

نیلسون درباره شرایط اردوی کیش توضیح داد: «اردوی مناسبی را پشت سر می‌گذاریم و بازیکنان همه از شرایط راضی هستند. تمرینات مناسب و منظم و آمادگی بدنی خوب چیزی است که اکنون روی آن تمرکز کرده‌ایم و با این تفاسیر در ادامه لیگ شرایط بهتری خواهیم داشت.»

 

نیلسون با عصبانیت از رسانه‌هایی که طی روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی از او انتشار داده‌اند، گفت: «کادر فنی و دوستانم در جریان هستند که سفری به دوبی داشتم و با این وجود نتوانستم در تمرینات حاضر شوم. اما متاسفانه شایعاتی درباره‌ام ساخته شد که شدیدا عصبانی‌ام کرده است.»

 

وی ادامه داد: «وقتی تمرینات در روزهای ابتدایی هفته گذشته تعطیل بود سفری به دوبی داشتم اما گفته شد تا قبل از دریافت مطالباتم در تمریناتم حاضر نخواهم شد. این واقعا عجیب و دور از ذهن است که آنها (برخی رسانه‌ها) هر چیزی که دوست دارند درباره‌ام منتشر می‌کنند.»

 

نیلسون درباره مطالباتش از باشگاه اینطور توضیح می‌دهد: «من مشکلی با مسئولان باشگاه ندارم و کاملا حرفه‌ای با موضوع برخورد می‌کنم و آنها هم چنین هستند. من از باشگاه طلب دارم و آنها هم اعلام کرده‌اند پرداخت خواهد شد. اما هیچ وقت اینطور نبوده که تهدید به تمرین نکردن کنم. سال‌های زیادی در فوتبال حرفه‌ای حضور داشته‌ام و کاملا با فضای آن آشنا هستم. من به عنوان یک بازیکن زیر نظر باشگاه هیچ‌گاه آنها را تهدید به عدم تمرین نکرده‌ام و دوست ندارم چنین شایعاتی درباره‌ام ساخته شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها