کد خبر: ۲۵۹۷۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۱۹ مهر ۱۳۹۳
مدافع تیم پرسپولیس گفت: «کادر فنی در پست های خط حمله، هافبک میانی و دفاع راست دنبال بازیکن است.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ ، رضا نورمحمدی درباره شرایط تیم پرسپولیس در اردوی کیش اظهار داشت: «خوشبختانه اینجا هم از نظر امکاناتی و هم شرایط آب و هوایی همه چیز مناسب است. روزی سه جلسه تمرین می کنیم و توان بدنی بازیکنان تا حدی نسبت به گذشته بالا رفته است. ان شاءالله که ثمره این تمرینات سخت را در بازی های آینده تیم خواهیم دید.»

 

وی در خصوص عوامل حاشیه ای پیرامون پرسپولیس نیز یادآور شد: «حواشی خاصی نبود. بعد از بازی با سپاهان یکسری مصاحبه هایی انجام شد که حاشیه ایجاد کرد. من هم احساس کردم حرف هایی که حسینی به زبان آورده منظورش من بودم اما خودش گفت منظورش بازیکن دیگری بوده است. به هر حال آن قضیه ختم به خیر شد و میثم به جمع ما بازگشته است.»

 

مدافع تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که منظور میثم حسینی می تواند کسی غیر از او باشد؟ خاطرنشان کرد: «نمی خواهم خیلی به این مساله دامن بزنم. به هر حال خود من با وجود عملکرد خوب در بازی با راه آهن در دیدار با استقلال خوزستان نیمکت نشین شدم و با وجود ناراحتی شدید هیچ مصاحبه ای نکردم که تیم به حاشیه برود. حسینی چنین صحبت هایی کرد و بعد خودش پشیمان شد و به خاطر این مساله نیز از کادر فنی عذرخواهی کرد. هم اکنون باید دنبال این باشیم که آرامش را در تیم حفظ کرده و روی تمرینات تمرکز کنیم.»

 

نورمحمدی همچنین در خصوص حضور مهدی جعفرپور در تمرینات سرخپوشان تصریح کرد: «جعفرپور دو، سه روزی است که با صلاحدید کادر فنی در تمرینات شرکت می کند. متاسفانه با مشکلی که برای حسین ماهینی پیش آمده او دیگر نمی تواند کنار ما باشد. از این رو حتما باید در جناح راست بازیکن جدیدی به تیم اضافه شود.»

 

وی بیان داشت: «در روزهای آتی قرار است چند بازیکن خارجی نیز در تمرینات شرکت کنند. تا آنجا که من می دانم کادر فنی در پست های خط حمله، هافبک میانی و دفاع راست دنبال بازیکن است و امیدوارم آمدن بازیکنان باکیفیت جدید بتوانیم با قدرت بیشتری در بازی های آینده به میدان برویم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها