کد خبر: ۲۵۹۷۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۱۹ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم پرسپولیس تاکید کرد هواداران منتظر رونمایی از تیم جدید در نیم‌فصل دوم باشند.
 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، سرخپوشان پایتخت برای ادامه تمرینات خود به جزیره کیش سفر کردند تا اردویی 2 هفته‌ای در این جزیره برگزار کنند،‌ درخشان که در سخت‌ترین وضع تیم دایی را از "سیاسی" رییس هیات مدیره باشگاه تحویل گرفت علاوه بر مشکلات مالی و کمبود بازیکن اکنون ذهن خود را روی نقاط ضعف جسمانی و تاکتیکی بازیکنان معطوف کرده  است و می‌خواهد تیم را برای حضوری مقتدرانه در ادامه رقابت‌ها آماده کند، تیمی که به دلیل عدم حضور بازیکنانش در تیم ملی می‌تواند از تعطیلات به وجود آمده در لیگ برتر بهترین استفاده را انجام دهد.

از سوی دیگر نیز از باشگاه پرسپولیس خبر رسید که مسئولان این باشگاه با سران کهکشانی‌های مادرید برای انجام دیداری دوستانه به توافق رسیدند و قرار است این بازی دوستانه در سال آینده به میزبانی کشورمان در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

حضور پرسپولیس در کیش و دیدار احتمالی این تیم با رئال باعث شد تا آخرین وضع سرخپوشان را از سرمربی این تیم جویا شویم؛‌ حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره تمرینات آماده‌سازی پرسپولیس در جزیره کیش عنوان کرد:‌ خوشبختانه اردوی بسیار خوبی در جزیره برای سرخپوشان برپا کردیم که البته در روز‌های پایانی این اردو قرار داریم.

وی ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و در این مدت تلاش کردیم تا بازیکنان بیشتر روی نقاط ضعف خود که در دیدار با حریفان به آن دچار شده بودند، کار کنند.

وی افزود: همه از مشکلات پرسپولیس خبر دارند، ما اکنون از کمبود بازیکن رنج می‌بریم، مصدوم و محروم زیاد داریم و همین موضع باعث شده است تا نتوانیم برنامه‌های خود را به خوبی انجام دهیم اما امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان محروم و حضور 2 بازیکن جدید بتوانیم به خواسته خود برسیم هر چند که کار همچنان برای ما بسیار دشوار خواهد بود.

درخشان درباره پیش بینی خود از نتیجه‌‌گیری پرسپولیس در ادامه مسابقات لیگ برتر گفت:‌ مطمئن باشید این تیم حرف‌های زیادی در ادامه بازی‌ها برای گفتن خواهد داشت، همان طور که پیش از این نیز گفته بودم پرسپولیس جدید نیم‌‌فصل دوم رونمایی می‌شود و ما اکنون تمام تمرکز خود را به دیدارهایمان بعد از تعطیلات لیگ معطوف کردیم.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره لغو دیدار دوستانه با راه‌آهن عنوان کرد: به اندازه کافی پرسپولیس محروم و مصدوم دارد و ما در این شرایط حساس نمی‌توانستیم ریسک کنیم زیرا برگزاری این بازی ممکن بود برای دو تیم مصدومانی را به همراه داشته باشد بنابراین ترجیح دادم تا این دیدار انجام نشود.

وی درباره دیدار پرسپولیس با رئال مادرید در تابستان 94 اظهارکرد:‌حضور رئال مادرید در تهران باعث خوشحالی است اما در حال حاضر هیچ نظری درباره این موضوع نمی‌کنم زیرا حریفان ما در لیگ برتر منتظر رویارویی با ما هستند بنابراین چالش بزرگ پرسپولیس و اولویت تیم حضور مقتدرانه در لیگ برتر است.

درخشان درباره عدم دعوت بازیکنان پرسپولیس به اردوی پرتغال نیز اضافه کرد:‌ عدم حضور بازیکنان در تیم ملی باعث شد تا ما بتوانیم از همه بازیکنان خود در اردوی کیش استفاده کنیم که این موضوع نکته مثبتی برایمان به شمار می‌آید از سوی دیگر همواره خواهان تعامل با تیم ملی هستیم. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس با ارائه بهترین بازی‌ها نظر کادر فنی تیم ملی را به خود جلب کنند و بیشترین سهمیه را در اردوهای بعدی تیم‌ ملی داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها