کد خبر: ۲۵۹۴۷
زمان انتشار: ۰۰:۰۶     ۱۹ آبان ۱۳۹۰
خبرنامه دانشجویان ایران:رئیس مجلس شورای اسلامی شیطنت‌‌های دشمنان ملت ایران را نوعی بازیگوشی قلمداد کرد و خطاب به آنان گفت که بازیگوشی سرشکستنک دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به مهدی‌شهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود در یادواره شهدای مهدی‌شهر اظهار داشت: وقتی ملتی مثل ایران دارای فناوری هسته‌ای شود جایگاهش به طور طبیعی عوض می‌شود و کسی نمی‌تواند با زبان زور و تهمت به او صحبت کند.

وی افزود: رهبر انقلاب موضوع هسته‌ای را مستقیما‌ً و مستمراً در تمام دولت‌ها دنبال کردند و همواره پشتیبان آن بودند.

لاریجانی ادامه داد: دشمن می‌داند که فناوری هسته‌ای بسیار مهم است و تراز ملت ایران را تغییر خواهد داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی به گزارش اخیر آمانو اشاره کرد و گفت: نکات جالبی در این گزارش وجود دارد که اگر گزارش را بررسی کنیم به این نکات پی می‌بریم.

لاریجانی در این رابطه اظهار داشت: غرب در این قضیه خیلی با عجله اقدام کرد که در این باره دو حادثه رخ داد؛ دو هفته پیش اوباما و سارکوزی گفتند که گزارش مهمی از سوی آژانس در مورد ایران منتشر خواهد شد، به نظر می‌رسد که اوباما در این مورد سادگی کرد و این سخنان را مطرح کرد چرا که این سخنان اوباما نشان می‌دهد آنها با هم ساخت‌وپاخت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه برادعی نسبت به آمانو انصاف بیشتری داشت، گفت: آمانو به جای اینکه بگوید ما ایران را بازرسی کردیم و ایران هم در این رابطه همکاری داشت در گزارش خود داستان‌سرایی کرده است.

رئیس قوه مقننه اضافه کرد: در سال ۲۰۰۳ یکی از دستگاههای اطلاعاتی آمریکا طی گزارشی اعلام کرد که ما هیچ ردپایی مبنی بر فعالیت هسته‌ای نظامی ایران پیدا نکردیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اسرائیلی‌ها اخیراً اعلام کردند که خیلی خوشحالند چرا که تمام گزارش‌هایی که اسرائیل در گزارش خود آورده در گزارش اخیر آمانو هم آمده است؛ سؤال این است که آیا رژیم صهیونیستی عضو آژانس است که آمانو اعلام می‌کند گزارش خود را از طریق کشورهای عضو آژانس به دست آورده است؟

وی تأکید کرد:‌ مسئله هسته‌ای برای ملت ایران مسئله‌ای ملی است و مدیرکل آژانس و آمریکا باید بدانند که ملت ایران دست از این مسئله برنخواهد داشت و تصور نکنند که اگر اخم کنند ملت ایران متضرر می‌شود.

لاریجانی خطاب به دشمنان ایران گفت: ما اخم و حرف ها درشت شما را دیده‌ایم اما ملت ایران اهل مجاهدت است و اگر می‌خواهید تتمه آبروی خود را ببرید با ملت ایران ستیز کنید.

وی اظهار داشت: ملت ایران پای همه چیز ایستاده است و ما شیطنت‌های رژیم صهیونیستی، آمریکا و غرب را بازیگوشانه می‌دانیم اما غرب و آمریکا نیز باید بدانند که بازیگوشی سرشکستنک دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ما همان راهی را که امام (ره) وصیت کرده دنبال می‌کنیم و این مسئله باعث عزت ما خواهد شد.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: هیچ چیزی مثل وحدت ملت ایران دشمن را مأیوس نمی‌کند لذا مسئولان اجرایی کشور نیز باید وقت‌شان را صرف حل مشکلات کنند.

وی استان سمنان را استانی مهم دانست و گفت: ظرفیت‌های خوبی در این استان وجود دارد که باید از آن استفاده شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختلاف‌نظر همیشه وجود دارد اضافه کرد: توجه به مسائل اقتصادی باید در کشور مورد توجه باشد چرا که اگر ساختار اقتصادی کشور درست باشد نباید تورم اینطور بالا رود.

رئیس قوه مقننه به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات اهمیت دارد و دشمن به همین دلیل می‌خواهد از این مسئله بهره ببرد.

وی با تأکید براینکه مجلس نیازمند افراد شجاع است، ادامه داد: نمایندگان باید هم کاربلد و هم شجاع و هم ولایت‌مدار باشند.

لاریجانی در عین حال خاطرنشان کرد که نمایندگان مردم در مجلس هشتم کارهای خوبی انجام دادند که به نفع مردم بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش توصیه کرد که همه مسئولان به وظایف خود به درستی عمل کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها