کد خبر: ۲۵۹۰۷۱
زمان انتشار: ۱۸:۳۶     ۱۶ مهر ۱۳۹۳
استقلالي ها اين روزها در حالي به تمرين مي‌ پردازند که 7 غايب در بين آنهاست که 6 تا از آنها در تيم‌ملي و يکي از آنها در اردوي اميدها به سر مي‌ برد.
جواد زرینچه مربی استقلال در مورد شرایط این تیم به "ورزش سه" گفت: وضعیت تیم خوب است. مصدومان هم با تلاش کادرپزشکی شرایط بهتری دارند. امیدوارم ملی‌پوشانمان هم سالم برگردند و غایبان ما با همان کیفیت گذشته به کار خود ادامه دهند.

او در مورد انتقاداتی که به لیست تیم‌ملی شد نظرش را اینگونه بیان کرد: ما که اینجا ذینفع نیستم اگر شش نفر از تیم ما دعوت شده لابد حقشان بوده و لیاقت اینکه به تیم‌ملی کمک کنند را داشته اند. شاید یک روز همین 6نفر دعوت نشوند و نباید به خاطر این قضیه تعجب کرد.

وقتی از دستیار قلعه‌نویی سوال شد که تعطیلی لیگ به ضرر استقلال است یا به نفع آن پاسخ داد: الان حرف زدن در مورد این موضوع چیزی را عوض نمی‌ کند چون فدراسیون از قبل برنامه را داده بود تازه برای ما بد نیست چون بازی های فشرده به ما فشار آورده بود و چند مصدوم هم داریم که این فرصت برای بازگشتن آنها مناسب است.

او در مورد شایعاتی که در مورد حضور مجیدی کنار تیم‌ملی شنیده می‌ شود ادامه داد: بهتر است فرهاد جایی کار کند که به آن علاقمند است. او برای اینکه موفق شود باید برای کارش زحمت بکشد. اگر در کنار تیم‌ملی قرار گیرد خیلی به تجارب او اضافه می‌ شود. ارتباطی که در این بین مجیدی با ملی‌پوشان برقرار می‌ کند هم خیلی مهم است و برای خودش تاثیرگذار است.

زرینچه درباره اینکه با برد ملوان توانسته اند آن سه باخت پیاپی را جبران کنند یا خیر افزود: انتقادات زیادی به ما سر آن باخت ها شد. از بیرون حرف هایی زده می‌ شد و بعضی از نظرات شخصی ما را اذیت می‌ کرد. استقلال ارث پدری ما نیست مال همه هواداران است. ما هم تمام تلاشمان را می‌ کنیم که قهرمانی را به دست آوریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها