کد خبر: ۲۵۹۰۷۰
زمان انتشار: ۱۸:۳۵     ۱۶ مهر ۱۳۹۳
در حالي که صحبت از سرمربيگري بهروز سلطاني بعد از کنار رفتن جواد حسن زاده از سرمربيگري تيم اميد بود، حالا مي‌ شنويم که سلطاني مدير اين تيم شده، اين در حالي است که يعقوب فاطمي مقدم، هم سرپرست تيم است.
به گزارش "ورزش سه" سال گذشته علی پروین، جواد حسن زاده را سرمربی و وحید مظاهری را دستیار او معرفی کرد و بهروز سلطانی را مربی دروازه‌بان های تیم امید پرسپولیس انتخاب کرد و مظاهری جوان که تجربه سرمربیگری در همین تیم امید پرسپولیس را دارد به خاطر پروین، دستیاری را پذیرفت، اما بعدا مشکلاتی بروز کرد؛ اولا پروین کنار رفت و عبدی مسئول جدید آکادمی اعلام کرد به حرمت پروین مربیان منصوب توسط او، به کارشان ادامه می‌ دهند.

در این اوضاع و احوال مشخص شد جواد حسن زاده خلاف تمام کادرفنی تیم های پایه که قرار بود 30 میلیون بگیرند، 50 میلیون تومان دریافت داشته است، این قضیه، حساسیت سایر اعضا را برانگیخت، ضمن اینکه حسن زاده اختلافاتی را با حسین عبدی و بهروز سلطانی داشت و وقتی پنجعلی مدیریت تیم های پایه را عهده دار شد ظاهرا جواد حسن زاده در انتقاد از عبدی مصاحبه کرد، در حالی که عبدی همچنان به عنوان مدیر آکادمی پرسپولیس فعالیت خود را ادامه می‌ داد!

در این اوضاع و احوال، انتقادات انجام شده، سرعت برکناری حسن زاده را تسریع کرد، عبدی به سلطانی ابلاغ کرد که مدیر تیم امید است و حسن زاده حق ورود به محل تمرین را ندارد. سلطانی که خودش هم می‌ توانست مسئولیت سرمربیگری را برعهده گیرد، این مسئولیت فنی را به وحید مظاهری محول کرده و امور را به او سپرده است.

در حال حاضر سلطانی مسئول تیم امید و تمرین دهنده دروازه‌بان های تمام رده های پایه است... و با این حال و علیرغم تمام این اوصاف ماهم نفهمیدیم بالاخره سرمربی تیم امید پرسپولیس چه کسی است؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها