کد خبر: ۲۵۹۰۵۷
زمان انتشار: ۱۸:۲۹     ۱۶ مهر ۱۳۹۳
ميثم حسيني مدافع چپ پرسپوليس که بعد از اخراج از سوي حميد درخشان به باشگاه واگذار شد، در نهايت صبح امروز به کيش رفت و در تمرين پرسپوليس شرکت کرد.
او در گفت‌وگوی کوتاهی که با "ورزش سه" داشت در این مورد گفت: بعدازظهر دیروز با باشگاه رفتم و در جلسه ای با حضور آقایان منتقمی، سیاسی و خواجه‌وند شرکت کردم. به آنها توضیح دادم که در شرایط نامناسب مصاحبه کردم و هیچ منظوری نداشتم. آقایان سیاسی، منتقمی و خواجه‌وند نیز اعلام کردند که من قبلا هیچ مشکل حاشیه ای نداشته و به همین خاطر همه چیز را به تصمیم گیری آقای درخشان منوط کردند.

حسینی ادامه داد: در ادامه با آقای درخشان صحبت کردم و تمام حرف هایم را با ایشان در میان گذاشتم. آقای درخشان نیز با حرفه ای گری خاصی با من صحبت کرده و در نهایت مجوزم در کیش و اردوی پرسپولیس را صادر کردند. به همین خاطر من هم ساعت 5 صبح امروز با پرواز مستقیم به سمت کیش حرکت کردم.

حسینی که در تمرین صبح امروز حاضر شده بود در پایان گفت: خیلی خوشحالم که این مساله ختم به خیر شد و توانستم به پرسپولیس برگردم. امیدوارم در ادامه راه بتوانیم به همراه پرسپولیس با نتایج خوبی که می‌ گیریم هواداران را خوشحال کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها