کد خبر: ۲۵۸۹۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۱۶ مهر ۱۳۹۳
علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال روز گذشته در گفت‌و‌گویی کوتاه با خبرنگاران عنوان داشت سرپرست تیم ملی در اردوی پرتغال، هوشنگ مقدس است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، این اظهارنظر رئیس فدراسیون فوتبال در شرایطی است که پیش از این نبی دبیر فدراسیون فوتبال سرپرستی تیم ملی را برعهده داشت اما گویا تصمیم گرفته شده از این پس هوشنگ مقدس به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال مشغول به کار شود. مقدس که از دوستان نزدیک علی کفاشیان به حساب می‌آید، چند سالی است که در امارات ساکن بوده و همواره بدون آنکه سمت مشخصی در فدراسیون فوتبال داشته باشد، حوالی تیم ملی فوتبال ایران رویت می‌شود! البته حالا نفوذ مقدس آن‌قدر زیاد شده که از وی به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران هم یاد می‌شود.
این انتخاب کفاشیان نشان داد که تیم ملی ایران در تمام رده‌های سنی واقعا محله برو و بیاست، اگر تا پیش از این افراد بدون کارنامه‌ای چون افاضلی، اکبر محمدی و پرهیزگار (از بستگان کفاشیان) روی نیمکت تیم ملی می‌نشستند، حالا نوبت به فردی چون هوشنگ مقدس رسیده است!
آقای کفاشیان بهتر است پاسخگوی این پرسش باشد که واقعا در این فوتبال عریض و طویل که ده‌ها پیشکسوت کارنامه‌دار و خوشنام در دل خود دارد، فردی برای سرپرستی یافت نمی‌شود که یک فعال اقتصادی از دبی بیاید و روی نیمکت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بنشیند؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها