کد خبر: ۲۵۸۹۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۱۶ مهر ۱۳۹۳
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «با این فشار تمرینات هر کس بتواند تا ساعت 4 صبح بیدار باشد واقعا بازیکن قدرتمندی است.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، انتقادات تند مرتضی فنونی زاده مبنی بر اینکه بازیکنان پرسپولیس ساعت 4 صبح تازه اقدام به خوابیدن می کنند حواشی جدیدی را به وجود آورده است.

 

سوشا مکانی در این باره اظهار داشت: «نه بابا. این حرف ها نیست. اینجا و در کیش همه 11 شب خوابند. چون صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم دیگر نایی نمی ماند که کسی بیدار باشد. با این فشار تمرینات همه بیهوش می شویم. هر کس هم بتواند بیدار باشد واقعا بازیکن قدرتمندی است. اینجا چراغ اتاق بچه ها ساعت 11 خاموش است و فکر نمی کنم کسی بیدار بماند»

 

مکانی در مورد شایعه فعالیت بازیکنان پرسپولیس در گروه های وایبری گفت: «من که زیاد در فضای مجازی نیستم و نمی توانم نظر خاصی بدهم.»

 

او در پاسخ به این سوال که خودش چه ساعتی می خوابد گفت: «من نمی توانم تا 4 بیدار بمانم. تا 4 صبح بیدار ماندن ها دلیل خاصی دارد. من اهل هیچ کدام از این دلایل نیستم و آنقدر دلخوشی ندارم که بخواهم تا 4 صبح بیدار بمانم. هر کس بیدار می ماند به خاطر یک دلیل بیدار می ماند، من چون اهل چیزی نیستم زود می خوابم.»

 

اما سوشا ساعت چند می خوابد؟ دروازه بان پرسپولیس پاسخ داد: «چون راه تمرین تا خانه طولانی است و در ترافیک هم می مانم تا می رسم خانه خوابم می گیرد و زود می خوابم. تلویزیون هم نگاه نمی کنم و نهایت ساعت 11 خوابم می برد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها