کد خبر: ۲۵۸۸۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۱۶ مهر ۱۳۹۳
مدافع استقلال گفت: «کری خواندن برای پرسپولیسی ها که وقت و زمان نمی خواهد. برای بازگشت و اینکه در دربی باشم خیلی انگیزه دارم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حنیف عمران زاده که قبل از شروع فصل با مصدومیت مواجه شده بود، روزهای پایانی مصدومیتش را سپری می کند و خیلی زود به تمرینات بازخواهد گشت.

 

عمران زاده پیرامون وضعیتش می گوید: «خوشبختانه دیگر روزهای پایانی مصدومیتم است و از این هفته به تمرینات اضافه می شوم. خدا را شکر که آن روزها دیگر تمام شد. بدترین روزهای عمرم را سپری کردم و هر روزش برایم یک کابوس بود. چقدر خوشحالم که بالاخره تمام شد. اینکه تیم بازی می کرد و من نبودم، خیلی آزارم می داد. شاید اگر در تعطیلات فصل این دوران را پشت سر می گذاشتم، اینقدر برایم سخت نمی گذشت.»

 

عمران زاده بیشتر از بابت نبودن در بازی با ملوان حسرت می خورد و دلیلش را هم اینطور عنوان می کند: «خودم هم خیلی حسرت خوردم. دوست داشتم باشم و دوباره به ملوان گل بزنم. البته بازی برگشتی هم هست. در این بازی جبران مافات می کنم.»

 

حنیف البته به خاطر از دست دادن تیم ملی و کری نخواندن برای پرسپولیسی ها هم حسرت می خورد: «از بابت تیم ملی و کری نخواندن برای پرسپولیسی ها هم حسرت خوردم. مطئنم که اگر بازی می کردم دعوت می شدم. انگیزه زیادی برای ملی پوش شدن داشتم اما خب مصدومیت این فرصت را از من گرفت. البته هنوز هم فرصت برای ملی پوش شدن هست. می خواهم با قدرت بازگردم و خودم را به کادر فنی تیم ملی تحمیل کنم. بدون شک اگر خوب باشم، از دید کی روش پنهان نمی مانم.»

 

عمران زاده برای بازگشت به میادین و کری خواندن برای دربی لحظه شماری می کند: «وقتی دور باشی و کری بخوانی که لذتی ندارد. دوست داشتم در بازی های بودم و کری می خواندم. برگردم کری خواندن برای دربی را شروع می کنم. برای دربی همیشه می توان کری خواند. از کری خواندن برای پرسپولیسی ها که وقت و زمان نمی خواهد. برای بازگشت و اینکه در دربی باشم خیلی انگیزه دارم.»

 

حنبف می خواهد در دربی دروازه پرسپولیس را باز كند. او می گوید: «می خواهم یک گل به این تیم بزنم. فرقی هم نمی کند که چه کسی دروازه بان باشد. البته در یک برنامه تلویزیونی، تا توانستم برای سوشا کری خواندم. حرف زدنم فقط در بیرون از زمین نخواهد بود و در روز دربی، درون زمین هم حرف هایم را می زنم. از همین حالا به پرسپولیسی ها آماده باش می دهم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها