کد خبر: ۲۵۸۶۶۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۱۵ مهر ۱۳۹۳
ناصر پورمهدي، مربي سابق فوتبال کشورمان چند صباحي است در آمريکا زندگي مي کند و در باشگاه کوريا يونايتد مشغول بکار است.
به گزارش "ورزش سه"، با اشاره به اینکه ما ایرانی ها حاشیه را بیشتر از متن فوتبال دوست داریم به «ورزش سه» گفت: ما در فوتبال بیشتر حرف زده ایم اما والیبال، بسکتبال و... عمل کردند و امروز مزد زحمات خود را گرفتند، در حالی که فوتبال روز به روز در حال نزول است. این یک دلیل اصلی دارد، اینکه ما ایرانی حاشیه فوتبال را بیشتر از متنش دوست داریم...امروز سطح کیفی بازیکنان نزول چشمگیری داشته و تیم ها هم به گونه ای فوتبال می کنند که آزار دهنده است و تماشاگر را هم از استادیوم ها فراری می دهد. البته که ما ایرانی ها مستعد هستیم و زمانی در فوتبال همانند والیبال و بسکتبال خواهیم شد که فقط کار کنیم. بدون پرداخت به حواشی.

پورمهدی پیرامون تداوم حضور کی روش در راس کادر فنی تیم ملی گفت: این تصمیمی است که فدراسیون فوتبال گرفته و باید به این تصمیم احترام گذاشت. الان وقت انتقاد از کروش نیست. الان وقت همراهی او است. در جام ملت های آسیا می توانیم عملکرد کی روش و تیم ملی را ارزیابی کنیم و اگر نتیجه حاصله باب میل نبود انتقاد کنیم. جام ملت های آسیا نیز فرصت خوبی است که کروش و تیمش را بهتر بشناسیم. در جام جهانی شرایط مهیا نبود که تیم ملی در فاز حمله خود را نشان داهد و شرایط ایجاب می کرد که بیشتر دفاع کند و اتفاقا در دفاع موفق بود. اما در جام ملت های آسیا شرایط متفاوت است و انتظار این است تیم ملی ای ببینیم که حمله هم بکند.

نکته مهم اینکه اکنون بیشتر انتقاداتی که از تیم ملی می شود ضرورت ندارد. مثلا به عدم حضور فلان بازیکن در تیم ملی معترض هستیم در حالی که باید به سلیقه مربی احترام گذاشت. از همه مهمتر سبک بازی تیم ملی و تفکرات سرمربی باید برای ما مهم باشد نه بازیکن.

در فوتبال حرفه ای هم این چنین است. وقتی از تیمی انتقاد می شود که آن تیم بازی کند و نتیجه نگیرد اما در ایران انتقاد از تیم پیش از تشکیل و در جریان آماده سازی آغاز می شود. این طرز تفکر غلط است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها