کد خبر: ۲۵۸۴۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۱۵ مهر ۱۳۹۳
به رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس پیغام داده شده كه اگر بخواهد از محدوده اختیارات خود فراتر عمل كند ناچار به خداحافظی با این باشگاه خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، ماجرای عدم انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس از سوی هیات‌مدیره این باشگاه پس از دستور صریح وزارت ورزش برای جلوگیری از یك انتخاب بدون هماهنگی جدید، همچنان به عنوان یكی از سوژه‌های داغ فوتبالی از سوی رسانه‌ها در حال پیگیری است.

 

در تازه‌ترین اخبار منتشر شده درباره این ماجرا آمده است: پس از اعلام مخالفت وزارت ورزش با انتخاب مدیرعامل جدید از سوی هیات‌مدیره، حمید سیاسی با امیررضا خادم كه حامل پیغام وزیر بوده است دچار درگیری لفظی شده تا روابط حاكم میان این دو مقام مسئول به‌شدت تیره و تار شود.

 

منتقدان و كارشناسان معتقدند رییس هیات‌مدیره پرسپولیس به دنبال تصاحب كرسی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس برای افزایش قدرتش در این باشگاه است، اما نگاه مسئولان وزارتخانه با این نگاه كاملا متفاوت است.

 

بر اساس شنیده ها، سیاسی با اینکه آدم آرامی است اما در جلسه با خادم عصبی شده و با صدای بلند گفته: «من مالک پرسپولیس هستم و خودم می دانم چه تصمیمی برای تیمم بگیرم. هیچ کس حق ندارد در کار من دخالت کند.»

 

گفته می‌شود به رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس پیغام داده شده كه اگر بخواهد از محدوده اختیارات خود فراتر عمل كند ناچار به خداحافظی با این باشگاه خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها