کد خبر: ۲۵۷۶۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۱۲ مهر ۱۳۹۳
شب گذشته لیست بازیکنان تیم ملی اعزامی به اردوی پرتغال اعلام شد.

نکته قابل توجه این است که در فهرست تیم ملی نام بازیکنانی مثل مهدی رحمتی، خلعتبری، صادقیان و شجاع خلیل زاه دیده نمی شود. این بازیکنان همگی پس از اعلام لیست اولیه، از حضورشان بسیار خوشحال شده بوده و امیدوار به حضور پر رنگ خود در تیم ملی بودند اما اکنون با توجه به لیست نهایی، به نظر می رسد روند گذشته چندان تغییری نکرده است.

نکته دیگری که در این لیست وجود دارد، عدم وجود حتی یک نماینده از تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی می باشد؛ این نکته حداقل برای رسول خطیبی چندان قابل هضم نیست!

گفتنی است، بازیکنان فوق باید روز شنبه 12 مهر تا قبل از ساعت 14:00 خود را به کادر فنی تیم ملی در هتل ازادی معرفی کنند. تیم ملی فوتبال شنبه 12 مهر ماه راس ساعت 21:45 تهران را به مقصد پرتغال ترک خواهد کرد. تمرینات تیم ملی در استادیوم ملی پرتغال( ژامور) که در شهر لیسبون قرار دارد، برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، اولین بازی تدارکاتی تیم ملی روز جمعه 18 مهر ماه مقابل تیم استوریل و بازی دوم ملی پوشان برابر بنفیکا روز سه شنبه 22 مهر ماه برگزار خواهد شد. طبق اعلام کادر فنی بازیکنان باید کفش های مخصوص شرایط بارانی را به همراه خود داشته باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها