کد خبر: ۲۵۷۲۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۱۱ مهر ۱۳۹۳

امیر قلعه‌نویی بعد از برتری 3 بر یک تیمش مقابل ملوان انزلی در نشست خبری در مورد حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه و زمزمه حضور او در استقلال گفت:

استقلال ارث پدری من نیست. ضمن اینکه استقلال وقتی نهم، دهم یا در دسته سوم قرار دارد برای من است. این را که چشم ان مسلمانان عمرو عاصی نمی بیند. من با استقلال 17- 18 جام گرفتم. آن هم نه اینکه این تیم را از لیگ یک بالا بیاورم بلکه در آسیا، جام میلز و قهرمانی ایران یعنی سطح اول فوتبال آسیا و ایران. در شاهین هم قهرمان شدم و بهترین نتایج راه آهن در زمان من رقم خورد. همراه با السد هم جام آوردم. در حال حاضر استقلال تیم پنجاه و نهم دنیاست و من هم جایگاهم در رده بندی مربیان جهان مشخص است اما این مسائل به نظر آقایان نمی آید.فرهاد مجیدی آدم و بازیکن باهوشی است و به عنوان نسل بعد از ما می‌تواند به استقلال کمک کند. خوشحالم که بسیاری از همکاران هم‌نسلم اکنون مربی هستند و یکی از شاگردانم هم در میان مربیان قرار دارد ضمن آنکه 3 بازیکن بزرگ استقلال هم در زمان من خداحافظی کردند. البته زمان خداحافظی مجیدی خوب نبود و باید باشکوه‌تر برگزار می‌شد.

 روزی هم ما خسته می‌شویم و نسل جوانتر جای ما را می‌گیرد که فرهاد هم جزو آنهاست. مربیگری مانند پدر شدن است و بخشی از آن تجربی است. کسی که پدر نشده از مهر پدری مانند فردی که فرزند دارد اطلاع ندارد.

 یک مربی بهتر است کار خود را از سطح پایین‌تر و کم فشارتر آغاز کند تا آبدیده شود مانند خودم که کارم را از کشاورز و برق آغاز کردم و در آینده هم استقلال برای این جوانان است. فرهاد مجیدی هم به خوبی این مسیر را پیش می‌رود و دو، سه نفر دیگر هستند که لیاقت کار در استقلال را دارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها