کد خبر: ۲۵۷۱۷۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
به گزارش 598،کمتر کسی فکر می‌کرد محمد‌رضا خلعتبری به تیم‌ملی دعوت شود. او بعد از اینکه بخت همراهی تیم‌ملی در جام‌جهانی‌ 2014 را از دست داد چند مصاحبه انتقاد‌آمیز کرد و همین بهانه‌ای شد تا خیلی‌ها بگویند محمد‌رضا خلعتبری دست‌کم برای جام ملت‌های آسیا به اردوی تیم‌ملی دعوت نخواهد شد اما او به اولین اردو دعوت شده تا روی همه این حرف و حدیث‌ها خط بطلان کشیده شود.

البته گفته می‌شود محمد‌رضا خلعتبری در آخرین لحظات به اردوی تیم‌ملی دعوت شده است. ادله کروش برای دعوت از محمد‌رضا خلعتبری چه بود و چرا سرمربی تیم‌ملی در برابر مصاحبه‌های این بازیکن نرمش داشت؟ در این باره گفته می‌شود ناراحتی محمد‌رضا خلعتبری بعد از عدم همراهی تیم‌ملی در جام‌جهانی‌ 2014 از سوی کروش قابل درک بود چراکه محمد‌رضا دو، سه سالی بود در اردوی تیم‌ملی حضور مداوم داشت و تنها چیزی که تصورش را نمی‌کرد از دست دادن بخت حضور در جام‌جهانی‌ بود.

به باور کروش هر بازیکن دیگری جای محمد‌رضا بود شاید بیشتر از این ناراحت می‌شد و اگر نمی‌شد، جای تعجب داشت. محمد‌رضا که از این واقعه ناراحت بود، مصاحبه‌هایی انجام داد اما در این مصاحبه بیشتر ناراحتی‌های خود را از خط خوردن نشان داد و اگرچه از کروش گلایه کرد اما هیچ یک از مصاحبه‌های وی بوی توهین به کروش را نمی‌داد.

این‌ها دلیل شد که کروش دست به دعوت از محمد‌رضا خلعتبری بزند. هر چند گفته می‌شد او برای بعد از اردوی پرتغال مدنظر کروش بود اما اتفاقاتی رخ داد که او برای اردوی پرتغال به تیم‌ملی دعوت شد. دعوت از سیدمهدی رحمتی را هم کمتر کسی باور می‌کرد اما اگر به خاطر داشته باشید کروش پیش از جام‌جهانی‌ در مذاکره‌ای که با دروازه‌بان وقت استقلال داشت، گفت که برای بعد از جام‌جهانی‌ او را دعوت می‌کند و در نهایت هم این کار را انجام داد… در مورد سیدمهدی رحمتی هم گفته می‌شود قرار بوده بعد از اردوی پرتغال و بازی با کره‌جنوبی به اردوی تیم‌ملی دعوت شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها