کد خبر: ۲۵۶۵۷
زمان انتشار: ۲۳:۲۳     ۱۶ آبان ۱۳۹۰
فرارو- آلمان با حمله نظامی به ایران مخالفت کرد. 

به گزارش خبرگزاری آلمان، وزارت خارجه آلمان روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که این کشور با حمله نظامی به ایران به عنوان ابزاری برای توقف برنامه هسته ای این کشور مخالف است. 

در بیانیه وزارت خارجه آلمان آمده است که این کشور با فشارهای سیاسی و دیپلماتیک علیه ایران به عنوان راهکاری برای وادار کردن این کشور به توقف برنامه هسته ای اش موافق است. 

دولت آلمان همچنین از انتشار گزارشات مبنی بر اعلام آمادگی اسرائیل برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران ابراز تاسف و از اظهار نظر در این خصوص خودداری کرد.

وزارت خارجه آلمان همچنین اعلام کرد که ایران باید ثابت کند که درصدد تولید سلاحهای هسته ای نیست. 

این بیانیه در حالی صادر می شود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ایهود باراک وزیر جنگ این رژیم اخیرا برای متقاعد کردن کابینه اسرائیل برای آغاز حمله نظامی به ایران تلاش کرده اند.
 
واشنگتن و تل آویو بارها براساس اتهامات بی اساس خود به تهران مبنی بر نظامی بودن برنامه هسته ای ایران ، این کشور را به حمله نظامی تهدید کرده اند.
 
این در حالی است که تهران با رد این ادعاها برنامه هسته ای خود را صلح آمیز می داند. ایران از امضا کنندگان پیمان ان پی تی و عضو آژانس بین المللی انرژی اتمی است.
 
رژیم صهیونیستی با در اختیار داشتن بیش از 200 کلاهک هسته ای تا کنون به بازرسان آژانس اجازه بازدید از تاسیسات هسته ای خود را نداده است. اسرائیل نه تنها از عضویت در آژانس بین المللی انرژی اتمی امتناع کرده بلکه از امضای پیمان ان پی تی نیز خودداری کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها