کد خبر: ۲۵۵۸۶۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۰۷ مهر ۱۳۹۳
محسن دلير مهاجم تراکتورسازي ابتدا در ليست 40 نفره تيم ملي حضور داشت اما در ليست جديدي که براي اردوي پرتغال اعلام شده جايي ندارد.
به گزارش 598،دلیر در همین خصوص گفت‌و‌گویی با "ورزش سه" انجام داد که می‌خوانید:

روز خوب مهاجمان نبود
بازی تراکتور و سپاهان خیلی سخت بود و به هر دو تیم فشار زیادی آمد. بازی با سپاهان روز خوب فوروارد‌هایمان نبود. بعد از اینکه گل خوردیم شیرازه تیممان از هم پاشید اما به خودمان آمدیم و چند موقعیت خوب هم داشتیم. ما می‌توانستیم راحت سپاهان را ببریم اما بدشانسی آوردیم.

برای ۳ امتیاز به تهران می‌رویم
باید خودمان را برای بازی با سایپا آماده کنیم تا بتوانیم در این بازی ۳امتیاز را بگیریم. برای جبران ۲ امتیاز از دست رفته در بازی باسپاهان به تهران می‌رویم. سایپا مدافعان خوبی دارد اما ما هم بهترین خط حمله را داریم. بعد از سایپا ۳ بازی خانگی در تبریز داریم که اگر ببریم می‌توانیم با اقتدار قهرمان نیم فصل شویم.

بعید می‌دانستم به تیم ملی دعوت شوم
من بعید می‌دانستم به تیم ملی دعوت شوم و در لیست ۴۰ نفره باشم. در ۵، ۶ بازی که انجام دادم توانستم کارنامه خوبی داشته باشم و از کی روش هم ممنونم در این لیست من را دعوت کرد. امیدوارم بودم در لیست بعدی هم باشم و بتوانم در بازی‌های تیم ملی خودم را نشان دهم.

خوب نبودیم صدرنشین نمی‌شدیم
اینکه در لیست‌های بعدی تیم ملی باشم به خودم بستگی دارد. شاید کی روش خودش بازی‌های من را نبیند اما علی آقا کریمی که پارسال در تراکتور با او بودم و بقیه مربیان تیم ملی من را می‌بینند. من ناامید نمی‌شوم. اما من از کادر فنی تیم ملی گله‌ای دارم. چرا از تیم صدر نشین لیگ بر‌تر فقط باید یک بازیکن باشد در حالی که ما خیلی خوب بازی می‌کنیم و حقمان است بیشتر از این بازیکن در تیم ملی داشته باشیم. اگر خوب نبودیم که نمی‌توانستیم در صدر جدول باشیم.

از من پاسپورت نخواستند
از من پاسپورت نخواستند اما همین که توانستم بعد از ۵، ۶ بازی در لیست ۴۰ نفره باشم خوب است. باید در بازی‌های بعدی خیلی بهتر کار کنم و بتوانم باز هم نظر مثبت کی روش را بدست بیاورم.

خودم را به جلالی نشان می‌دهم
برای بازی با سایپا انگیزه خاصی دارم و می‌خواهم خودم را در این بازی بیشتر نشان دهم. چون سرمربی سایپا آقای جلالی است دوست دارم خودم را نشان دهم البته من به آقای جلالی احترام می‌گذارم اما برای این بازی انگیزه زیادی دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها