کد خبر: ۲۵۵۴۶۲
زمان انتشار: ۲۰:۵۰     ۰۶ مهر ۱۳۹۳
حميد استيلي سرمربي راه‌آهن اميدوار است با حل مشکلات دادگستري و مالي و درپيش بودن تعطيلات ليگ اين تيم نتايج خوبي بگيرد.
به گزارش 598،استیلی در خصوص تساوی در دقایق پایانی جلوی نفت مسجد سلیمان گفت‌وگویی با "ورزش سه" انجام داد:

از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم

ما بازی با نفت مسجد سلیمان را خوب شروع کردیم و گل هم زدیم. در این بازی دو، سه موقعیت از دست دادیم و گل خوردیم. روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم که باید این نقطه ضعفمان را برطرف کنیم. در ادامه بازی تعویض‌هایی انجام دادیم و بازیکنان هجومی را به تیم اضافه کردیم و توانستیم در دقیقه ۹۰ گل تساوی را بزنیم. ما در این بازی ۲ امتیاز ارزشمند را از دست دادیم و باید در بازی‌های آینده جبران کنیم.

در ساختار دفاعی مشکل داریم

ما می‌ خواهیم تیممان را قوی کنیم و به احتمال زیاد ۲ مدافع برای تقویت تیممان می‌ گیریم. ساختار دفاعی تیم ما مشکل دارد و فقط در دفاع فردی مشکل نداریم. ما می‌ توانیم در هر بازی گل بزنیم اما باید در کارهای دفاعی هم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

در نیم فصل جابجایی داریم

در تعطیلات لیگ برای بهتر شدن اوضاع تمرینات بیشتری انجام می‌ دهیم. ۲۰ روز لیگ تعطیل است و باید مشکلات تاکتیکی و بدنیمان را در این تعطیلات برطرف کنیم. در تعطیلات ۵۰ روزه لیگ هم یک سری جابجایی‌ها در لیگ داریم که تیم تقویت شود. باید وضعیت بازیکنان را تا نیم فصل بررسی کنیم و شاید بعضی از بازیکنان را به طور قرضی به تیم‌های دیگر بدهیم و بازیکن بگیریم.

نیسانی با راه‌آهن تمرین می‌ کند

مدافعان ما در چند هفته گذشته مصدوم بودند اما نورمحمدی از این هفته می‌ تواند بازی کند. شیث تازه تمریناتش را شروع کرده و ابراهیم کریمی هم انفرادی تمرین می‌ کند. محسن نیسانی در تمرینات ما شرکت می‌ کند که از مدافعان خوب است و به احتمال زیاد او را جذب می‌ کنیم.

حق ما بیشتر از این بود

امسال خیلی دیر شروع کردیم و دیر‌تر از تیم‌های دیگر تیممان را بستیم. حق ما بیشتر از ما بود و نتوانستیم نتایج دلخواه‌مان را بگیریم. اما باید در نیم فصل دوم جبران کنیم چون چاره دیگری نداریم و باید بازی‌های خوبی انجام دهیم. ما جوانانی به تیم اضافه کردیم که برای جواب گرفتن از این بازیکنان زمان می‌ خواهیم.

باید از بازیکنانم تشکر کنم

هنوز مشکل مالی و دادگستری حل نشده و به ما قول داده‌اند هر چه زود‌تر این مشکلات حل شود. جا دارد از بازیکنان تیمم تشکر کنم که با کمترین مبلغ پرداختی بازی کردند و امیدوارم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

کریمی شناخت کاملی از تیم‌ملی دارد

علی کریمی یکی از اسطوره‌های فوتبال ماست و به نظرم حضورش در تیم‌ملی خوب است. او با این تیم بوده و شناخت کاملی از تفرات و کی‌روش دارد. او می‌ تواند هم از لحاظ فنی و هم روحی به تیم‌ملی کمک کند. کی‌روش مربی بزرگی است و کریمی می‌ تواند در کار مربی‌گری از او چیزهای زیادی یاد بگیرد و ۴ سال آینده برای جام‌جهانی یکی از مربیان موفق ایران باشد.

پرسپولیس نتایج خوبی گرفته

پرسپولیس بازی‌های خوبی انجام داده و با درخشان توانسته نتایج خوبی بگیرد. امیدوارم پرسپولیس در بازی‌های آینده هم نتایج خوبی بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها