کد خبر: ۲۵۵۴۴۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۰۶ مهر ۱۳۹۳
والتر ماتزاري، سرمربي اينتر، پس از شکست 4-1 تيمش مقابل کالياري، مسئوليت اين شکست را برعهده گرفت.
به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا کالیاری با گل مارکو سائو پیش افتاد اما پابلو اوسوالدو خیلی زود کار را به تساوی کشید. ولی اخراج یوتو ناگاتومو شرایط را برای نرآتزوری دشوار کرد و سه گل از آلبین اکدال، یک شکست خانگی سنگین را برای اینتر رقم زد.
ماتزاری تاکید کرد که برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش، باید دقت بیشتری در میزان آمادگی بعضی از بازیکنانش می کرد:" من وقتی که تصمیم گرفتم چند تغییر در ترکیب ایجاد کنم، در ارزیابی هایم چند اشتباه داشتم. فکر می کردم تیم این هفته در فرم فوق العاده ای است اما به سطح آمادگی بازیکنان توجهی نکردم. به همین دلیل به بازیکنانی بازی دادم که سومین یا چهارمین بازی پیاپی شان را انجام می دادند و در این در بازی به چشم آمد. کالیاری در هنگام تصاحب توپ خوب کار کرد و ما با توجه به سطح آمادگی بدنی بازیکنان، نتوانستیم بازی خودمان را ارائه بدهیم.




البته ما 10 نفره هم شدیم. یک تیم باتجربه در این شرایط عقب می نشیند و منتظر نیمه دوم می ماند تا چهار گل دریافت نکند. این یک درس برای ماست. بازیکنان از این بازی درس می گیرند.
ویدیچ یکی از بازیکنانی است که من احتمالا زیاد از آنها استفاده کردم. او قوی و یک لیدر است. به همین دلیل نمی خواستم به او استراحت بدهم اما او خسته بود و پایین تر از سطح خودش بازی کرد.
من مسئولیت این شکست را برعهده می گیرم. من باید تغییراتی بیشتری ایجاد می کردم و تشخیص می دادم که بازیکنان در این مقطع نمی توانند سه- چهار بازی پیاپی انجام دهند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها