کد خبر: ۲۵۵۴۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۰۶ مهر ۱۳۹۳
به گزارش 598،در دیدار استقلال تهران و سپاهان اصفهان که در تاریخ 23 مرداد ماه برگزار شد از سوی کریم بوستانی-مربی استقلال تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری صورت گرفت که به تذکر کتبی و30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین امیر قلعه نوعی به دلیل انجام مصاحبه و انتشار مطالبی از طریق سایتهای خبری در خصوص داوری به استناد بند های 2 و 3 ماده 67 به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.در ادامه باشگاه استقلال نسبت به این آرا درخواست اعمال ماده 51 آیین نامه انضباطی و تجدید نظر خواهی ویژه داشت.

کمیته انضباطی پس از بررسی باشگاه استقلال، در خواست تجدید نظر خواهی مذکور را غیر مقدور دانسته و قرار رد صادر کرد. رای صادره قطعی است.
محرومیت احتمالی برای آندرانیک تیموریان

عنایت الله دهمیانی در گفت و گویی در مورد آندرانیک تیموریان در بازی با ذوب آهن دوباره خطا‌های غیر ورزشی خود را که فصل گذشته هم مقابل این تیم مرتکب شده بود را تکرار کرد،‌گفت:

    تکرار تخلف موجب تشدید تنبیه است، به خصوص اگر این تخلف شدیدتر باشد در آن صورت تنبیه شدیدتری هم درنظر گرفته می‌شود مثلا اگر بازیکنی یک‌بار به داور فحاشی کرده باشد و این مرتبه داور را کتک بزند در آن صورت تنبیه شدیدتر خواهد شد ولی اگر مثلا بازیکنی به دلیل اعتراض تنبیه شده باشد و بازهم اعتراض کند در این صورت این مرتبه ممکن است جریمه مالی شود.

وی در مورد اینکه در بحث خطای تیموریان کمیته انضباطی ورود می‌کند یا اینکه منتظر شکایت از سوی باشگاه ذوب آهن می‌شود، گفت:” در تخلفات مشهود کمیته انضباطی خودش ورود پیدا می‌کند و نیازی به شکایت دیگری نیست. در این مورد هم کمیته انضباطی ورود پیدا می‌کند ولی اینکه چه حکمی صادر شود بستگی به این دارد که استدلال اعضا چه باشد و باید موضوع را در کمیته ببینیم و بررسی کنیم.”


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها