کد خبر: ۲۵۵۲۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۰۶ مهر ۱۳۹۳
مربی سابق تیم ملی ایران گفت: «دایی دوست نداشت از کسی مشاوره بگیرد و انتقادی را هم قبول نمی کرد که در آخر چوبش را هم خورد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، اصغر شرفی مدعی است که علی کریمی بهترین گزینه برای مربیگری در تیم ملی است.البته این در حالی است كه برخی نسبت به این انتخاب موضع منفی گرفته اند.

 

شرفی در خصوص این انتخاب اظهار داشت: «به نظر من کریمی در تیم ملی به حقش رسید. با اینکه او برای مربیگری تحصیلات آکادمیک ندارد، اما به شخصه معتقدم که بهترین انتخاب بود. کریمی در فوتبال مان محبوب است. حتی محبوب تر از خود کی روش. به نظر من او حتی چیزی کم از سرمربی تیم ملی ندارد و می تواند خیلی زود خودش را در تیم ملی نفر اول کند.»

 

وی افزود: «کریمی در این سال ها با مربیان بزرگی کار کرده و از هر کدام هم یک چیز هم یاد گرفته باشد، دیگر برای خودش استاد است، حتی اگر دوره های مربیگری را هم سپری نکرده باشد.»

 

شرفی در ادامه خاطر نشان كرد: «تا اینجا مردم حامی کریمی بودند، از این به بعد هم این خود کریمی است که باید حامی خودش باشد. کریمی باید حالا که مربی تیم ملی شده است، از پیشکسوتان مشاوره بگیرد. صرف اینکه مربی تیم ملی شده، نباید فکر کند که نیازی به مشاور ندارد. نباید راهی که دایی رفت را او هم به اشتباه برود. دایی دوست نداشت از کسی مشاوره بگیرد و انتقادی را هم قبول نمی کرد که در آخر چوبش را هم خورد.»

 

خیلی ها بر این عقیده اند که کی روش کریمی را انتخاب کرد تا از محبوبیت او در جهت موفقیتش استفاده کند. شرفی در این رابطه گفت: «اگر اینطور است، کریمی هم باید از کی روش استفاده کند و نکاتی که برای مربیگری لازم است را از او یاد بگیرد. همانطور که گفتم، کریمی خیلی محبوب تر از کی روش است. سرمربی تیم ملی با هوش بود که او را انتخاب کرد. کریمی در آینده ای نزدیک می تواند به تنهایی سکان هدایت تیم ملی را عهده دار شود، به شرطی که از موقعیت به دست آمد نهایت استفاده را ببرد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها