کد خبر: ۲۵۵۲۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۰۶ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: «سپاهان تیم بزرگی است، ولی تیم ما روح بزرگی دارد و می رویم که یک بازی خوب و تماشاگرپسند را ارائه دهیم.»

به گزارش پایگاه 598به نقل از کاپ،حمید درخشان درباره اینکه آیا در آستانه بازی سپاهان، نگران این مسابقه نیست عنوان کرد: «قبول دارم شرایط سپاهان بهتر از تیم ما است، اما در هر صورت باید این بازی را انجام دهیم و تیممان را آماده کنیم که بتوانیم یک بازی خوب را انجام دهیم و به نتیجه دلخواه ما که کسب سه امتیاز بازی است برسیم.»

 

وی ادامه داد: «این کار بزرگی است که باید انجام دهیم و ما به این باور رسیده ایم که می توانیم کارهای بزرگ را انجام دهیم، هر چند در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد. ولی بدانید که ما هرگز به باخت مقابل سپاهان فکر نمی کنیم و برای پیروزی به اصفهان می رویم.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه اگر پرسپولیس در این مسابقه شکست بخورد، سرخپوشان دوباره به بحران می روند گفت: «من و بازیکنانم به بحران فکر نمی کنیم. نه به باخت فکر می کنیم و نه به بحران. ما کار خودمان را می کنیم و فقط به فکر برد هستیم. سپاهان تیم بزرگی است، ولی تیم ما روح بزرگی دارد و می رویم که یک بازی خوب و تماشاگرپسند را ارائه دهیم.»

 

درخشان درباره موضوع مربوط به آب های آلوده در دیدار سپاهان و پرسپولیس در اصفهان در سال 90  خاطرنشان کرد: «من فقط آن داستان را شنیده ام و نمی توانم درباره مسائلی که با آن برخورد نداشته ام صحبتی انجام بدهم.به هرحال هر چه بوده گذشته است و بهتر است راجع به این مسائل حرف نزنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها