کد خبر: ۲۵۵۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۱۵ آبان ۱۳۹۰

زیر گرفتن معترضین توسط خودرو که روز گذشته توسط سرکوب‌گران رژیم آل‌خلیفه در بحرین به عنوان یک ابزار سرکوب به کار گرفته شد، در آمریکا و علیه معترضین ضدسرمایه‌داری این کشور نیز رخ داد.

به گزارش 598 به نقل از فارس، زیر گرفتن معترضین توسط خودرو که روز گذشته توسط سرکوب‌گران رژیم آل‌خلیفه در بحرین به عنوان یک ابزار سرکوب به کار گرفته شد، در آمریکا و علیه معترضین ضدسرمایه‌داری این کشور نیز رخ داد.
 
بنابراین گزارش، پایگاه اطلاع‌رسانی راوستوری فیلمی را منتشر کرد که نشان می‌دهد یک خودروی لکسوز سه نفر از معترضین ضد سرمایه‌داری را در خیابانی در پایتخت آمریکا زیر می‌گیرد.
 
این گزارش حاکی‌ست که پلیس واشنگتن دی‌سی در حالی که می‌توانست، جلوی حرکت این خودرو را به سمت معترضین ضد سرمایه‌داری نگرفت.
 
جالب این است که این دو واقعه در آمریکا و بحرین تقریبا با فاصله زمانی ناچیز صورت پذیرفته است.
 
به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی آلترنت، "جسی فولک"، یکی از معترضین که هدف خودروی مزبور قرار گرفته است می گوید که معترضین در خیابان ایستاده بودند که ناگهان خودرو به سمت آنها حمله‌ور شد و کوچک‌ترین فرصتی را برای فرار به معترضین نداد.
 
جالب‌ترین نکته این است که یک افسر پلیس مدعی شده است که معترضین خود را در برابر خودرو افکنده‌اند.
 
رویکرد مشترک آل‌خلیفه و سرکوب‌گران آمریکایی در سرکوب معترضین، هر چند که از نظر شکل و ظاهر در آمریکا با سیاست بیشتری انجام می‌شود و مقامات آمریکایی از خودروهای نظامی برای زیر گرفتن معترضین استفاده نمی‌کنند اما به هر حال رخ دادن این دو واقعه تقریبا به صورت همزمان، نمی‌تواند بی‌معنی باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها