کد خبر: ۲۵۴۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۱۵ آبان ۱۳۹۰
"سیلویو برلوسکونی"، نخست‌وزیر جنجالی ایتالیا در اجلاس گروه 20 و در شرایطی که روسای سایر کشورها در حال بحث با یکدیگر بر سر مشکلات اقتصادی ایتالیا بودند، به خواب رفت.
به گزارش فارس به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، "سیلویو برلوسکونی"، نخست‌وزیر جنجالی ایتالیا در اجلاس گروه 20 و در شرایطی که روسای سایر کشورها در حال بحث با یکدیگر بر سر مشکلات اقتصادی ایتالیا بودند، به خواب رفت.
 
این در حالی اتفاق افتاد که به نوشته دیلی‌میل، سران کشورها از جمله باراک اوباما، دیوید کامرون، نیکلا سارکوزی و آنگلا مرکل در حال بحث در خصوص وضعیت اقتصادی ایتالیا بوده و از برلوسکونی می‌خواستند که با صورت دادن اقدامات بیشتر، به داد اقتصاد ورشکسته کشور خود برسد.
 
اطرافیان برلوسکونی دو بار مجبور شدند نخست‌وزیر 75 ساله ایتالیا را تکان دهند تا از خواب بیدار شود.
 
بر اساس این گزارش، مقامات حاضر در جلسه که از رفتار برلوسکونی احساس سرخوردگی می‌کردند  سرانجام به وی پیشنهاد دادند که به کارشناسان صندوق بین‌المللی پول فرصت دهد تا با مطالعه اسناد و مدارک مالی ایتالیا، وضعیت اقتصادی این کشور را ارزیابی کنند.
 
البته برلوسکونی نیز در این اجلاس حملات لفظی شدیدی را متوجه ارز واحد اروپایی کرد و اظهار داشت که مردم ایتالیا از وقتی که به یورو پیوسته‌اند به شدت فقیر شده‌اند.
 
ایتالیا دارای دیونی معادل 1.6 تریلیون پوند دارد که 5 برابر دیون یونان بحران‌زده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها