کد خبر: ۲۵۴۶۶۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۰۳ مهر ۱۳۹۳
به نظر مي‌رسد پرسپوليسي‌ها هيچ نگراني بابت شکايت احتمالي اشپيتيم آرفي نداشته و با خيال راحت در مصاحبه‌هايشان اعلام مي‌کنند که اين بازيکن نمي‌تواند درصورت شکايت به فيفا مشکلي براي اين باشگاه پرسپوليس ايجاد کند.
به گزارش 598،به گزارش "ورزش سه"، اشپیتیم آرفی مهاجم آلبانیایی تبار پرسپولیس که همچنان مبلغ زیادی از مطلباتش را از باشگاه دریافت نکرده طبق ادعای مدیربرنامه‌هایش به خاطر شکایتی که از سرخپوشان به فیفا داشته قطعا این باشگاه را با محرومیت مواجه خواهد کرد، محرومیتی که می‌ تواند عواقب سنگینی را به همراه داشته باشد. اما جالب اینجاست که به رقم این ادعای آرفی و مدیربرنامه هایش پرسپولیسی ها با خیالی راحت در مصاحبه هایشان این قضیه را انکار می‌ کنند.

طی 2 روز گذشته مهدی خواجه وند و شکری 2 چهره حقوقی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه های جداگانه در پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد چگونگی برخورد باشگاه با شکایت آرفی مدعی شده اند که مشکلی از این بابت باشگاه پرسپولیس را تهدید نکرده و آرفی نمی تواند پرسپولیس را با محرومیت مواجه کند.

خواجه وند و شکری امیدوارند مسیر شکایت آرفی به سمت و سویی پیش برود که او مجبور باشد بار دیگر با آنها مذاکره کرده و راضی به دریافت مبلغی که باشگاه تعیین می‌کند، شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها