کد خبر: ۲۵۴۶۴۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۰۳ مهر ۱۳۹۳
يعقوب کريمي بازيکن ملي پوش استقلال که در ديدار مقابل قرقيزستان مصدوم شد، به ديدار اين تيم مقابل ذوب آهن نمي رسد.
به گزارش 598،یعقوب کریمی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه"،  گفت: من از مردم ایران بخاطر نتایج ضعیف تیم ملی عذرخواهی می کنم. فکر می کنم اینکه مردم انتظار داشته باشند که یران، ویتنام و قرقیزستان را ببرد، خیلی خواسته زیادی نیست.در بازی با ویتنام که چهار گل خوردیم آنقدر موقعیت خراب کردیم که در نهایت با 4 گل نتیجه بازی را واگذار کردیم.»

کریمی ادامه داد« متاسفانه در بازی با قرقیزستان مچ پایم ضرب دید،13 ساعت هم در هواپیما بودیم که متاسفانه دوباره پایم باد کرد و بدلیل مصدومیت فعلا باید تمرینات فیزیوتراپی کنم و نمی توانم استقلال را در دیدار با ذوب همراهی کنم. آقای قلعه نویی دستش خالی است. تعداد مصدومان استقلال هم همینطور  زیاد می شود. دوست داشتم که بتوانم به استقلال کمک کنم که متاسفانه مصدوم شدم.»

هافبک تیم ملی افزود:«در یک هفته بازیکنان ما نتوانستند آنطور که باید با هم هماهنگ شوند. هر چند که اگر بخواهیم بازیکنان را به صورت مجزا نگاه کنیم، از لحاظ فنی بالا بودند. اما همه چیز دست به دست هم داد تا ما نتیجه نگیریم. اما واقعا مردم باید درک کنند که شرایط ما در کره بسیار سخت بود.اینطور نبود که در آرامش در اینچئون به این نتایج رسیده باشیم. شاید باورتان نشود، حتی غذا خوردن در اردو که یکی از ابتدایی ترین مسایل هست هم برای ما سر وقت انجام نمی شد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها