کد خبر: ۲۵۴۴۰۳
زمان انتشار: ۲۳:۱۵     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
عبدالله ويسي سرمربي استقلال خوزستان براي مطبوعاتي ها چهره جذابي است. او در نشست مطبوعاتي امروز تاکيد کرد که تيمش از پرسپوليس امتياز کسب خواهد کرد.
به گزارش 598،به گزارش "ورزش سه"، ویسی که با اعتماد به نفس مقابل خبرنگاران ظاهر شده بود به آنها وعده داد که در بازی فردا یک تیم خوب و سازماندهی شده و متمرکز را مقابل پرسپولیس می‌ بینند. او که حالا لقب گواردیولا را از دست داده است، دوست دارد این بار در عمل خود را به اهالی فوتبال ایران اثبات کند.

برای امتیاز گرفتن آمده ایم

بازی‌های گذشته پرسپولیس را دیده‌ایم و روش بازی این تیم تغییر نکرده که بگوییم از پرسپولیس می‌ترسیم. اختلاف صدر و ته جدول چیز مهمی نیست و می‌شود خیلی راحت جای تیم‌های بالای جدول و پایین جدول عوض شود. مابرای پیروز شدن به تهران آمده‌ایم و مطمئن باشید برای امتیاز گرفتن از پرسپولیس بازی می‌کنیم. شک نکنید که از پرسپولیس امتیاز می‌گیریم

روند خوبی داریم

روند بسیار خوبی را در پیش گرفته‌ایم. هفته‌های اول برابر تیم‌های صدر جدول 3 باخت دادیم و با یک گل اختلاف بازنده شدیم اما 5 هفته گذشته که نباخته‌ایم. در بازی‌هایی که مساوی کردیم می‌توانستیم برنده شویم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

باید بزرگ فکر کنیم

به تهران آمده‌ایم که پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی تحت تاثیر میزان دوندگی‌، جسارت تیمی‌ و ضدحملاتمان قرار دهیم تا هم مردم راضی باشند و هم ما به نتیجه برسیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و فرقی ندارد که مربی‌اش چه کسی باشد. ما باید بزرگ فکرکنیم و دست پر این بازی را به پایان برسانیم.

تاکتیک ما ...

من نمی‌توانم تاکتیک را قبل از بازی را بگویم. ولی مقابل استقلال و پرسپولیس بهترین تاکتیک توانایی بچه‌هاست و آن تمرکز لازمی است که بچه‌ها دارند.

یک محروم داریم

به جز روح‌الله سیف‌اللهی که محروم است بازیکن مصدومی نداریم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها