کد خبر: ۲۵۴۳۸۷
زمان انتشار: ۲۳:۰۶     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
پس از حضور دو دستيار در نشست هاي مطبوعاتي امروز، فرهاد پورغلامي کمک مجيد جلالي سومين دستياري بود که در کنفرانس مطبوعاتي حضور پيدا کرد.
به گزارش 598،به گزارش خبرنگار "ورزش سه" از قم، پورغلامی ابراز امیدواری کرد که تیمش سایپا در بازی مقابل صبا در قم به پیروزی برسد. حرف های او را بخوانید:

روند خوب سایپا

بازی با صبا حتما مسابقه سختی است. البته صبا فراز و نشیب های زیادی در لیگ داشته ولی در خانه تیم پرقدرتی است. آنها در خط هافبک و حمله بازیکنان خوبی دارند و خطرناکند. ما هم در طول هفته تمرکز خوبی روی این بازی داشته ایم و امیدوارم این روند خوب پیروزی را که در لیگ پیش گرفته ایم ادامه بدهیم. امیدوارم بازی خوبی از هر دو تیم ببینیم.

محروم ها و مصدوم ها

ما هیچ محرومی برای بازی فردا نداریم ولی مسعود ابراهیم‌زاده، سجاد مشکل پور و روزبه شاه علیدوست صدمه دیدگی دارند و کاوه رضایی و محمدرضا اخباری هم تازه از اردوی تیم امید به ما اضافه شده اند.

تیم احترام برانگیز

سایپا دیگر برای همه تیم های لیگ، تیم احترام برانگیزی است اما حفظ این احترام مهمتر از به دست آوردن آن است. ما باید در همه بازی ها دوندگی خوبی داشته باشیم و حریف را کنترل کنیم. در همه مسابقاتی که پیروز شده ایم، شایسته 3 امتیاز بودیم مثلا در بازی پدیده به جز 4 گل موقعیت های بیشماری خلق کردیم.

اختلافی نیست

میلاد میداوودی در روزهای اوج خودش قرار دارد و هیچ اختلافی بین او و مجید جلالی نیست. سوال بعدی را مطرح کنید.

رکورد دفاعی ما

ما 400 دقیقه است که گل نخورده ایم. البته این رکورد روزی شکسته می‌ شود اما نشان دهنده این است که فعلا در بخش دفاع تیمی تمرکز خوبی داریم و بازیکنان وظایف فردی و تیمی را به خوبی انجام می‌ دهند. در زمانی که مربی ملوان بودم چند هفته گل نخورده بودیم اما بالاخره طلسم گل نخوردن ما در آبادان شکسته شد. در سایپا هم در نهایت این اتفاق خواهد افتاد اما ما باید بتوانیم روند خوب خودمان را حفظ کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها