کد خبر: ۲۵۴۳۷۵
زمان انتشار: ۲۲:۵۸     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
بعد از دو شکستي که استقلال در بازي با نفت تهران و فولاد به دست آورد شايعاتي مبني بر قهر امير قلعه‌نويي با بازيکنان شنيده شد. عده اي ادعا کردند که قلعه‌نويي از عملکرد تيمش راضي نيست.
به گزارش 598،با این حال میلاد فخرالدینی هافبک استقلال در گفت‌وگو با "ورزش سه" این مساله را تکذیب کرد: ناراحتی که طبیعی است هم امیر قلعه‌نویی از 2 نتیجه استقلال ناراحت است و هم بازیکنان ولی اینکه می‌گویند قلعه‌نویی قهر کرده است به هیچ عنوان صحت ندارد. ما همه از این دو نتیجه ناراحت هستیم و تلاش می‌ کنیم در بازی بعدی این نتیجه را جبران کنیم.

او گفت شرایط تیمش با آمدن خسرو حیدری بهتر می‌ شود: صددرصد ما در صورتی که خسرو حیدری به شرایط بازی برسد شرایطمان بهتر می‌ شود به هر حال او بازیکنان بزرگی است و می‌ توانیم با حضور او شرایط بهتری داشته باشیم.

فخرالدینی ادعا می‌ کند کیفیت بد چمن فولادشهر به ضرر 2 تیم است: اول این را بگویم که زمانی که ما در اصفهان با سپاهان بازی کردیم کیفیت زمین بد نبود ولی من هم شنیده ام که کیفیت زمین فولادشهر کمی بد شده است. به هر حال این موضوع به ضرر هر دو تیم است و بازی کردن در این شرایط سخت است. با این حال ما می‌ جنگیم تا 3 امتیاز بازی را بگیریم و بتوانیم دوباره به رقابت قهرمانی برگردیم.

او ادعا می‌ کند هنوز برای قهرمانی زود است: فعلا نمی شود در مورد قهرمانی صحبت کرد و باید چند هفته بگذرد. ما 21 بازی دیگر داریم که باید در آن سربلند از زمین بیرون بیایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها