کد خبر: ۲۵۴۳۶۳
زمان انتشار: ۲۲:۵۲     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
جوردن روسيتر، ستاره جوان ليورپول، اعلام کرد که بعد از به ثمر رساندن اولين گلش براي اين باشگاه در ديدار شب گذشته مقابل ميدلزبورو، تقريبا ديوانه شده بود.

به گزارش 598،به گزارش "ورزش سه"، روسیتر شب گذشته در حالی که تنها 17 سال و 183 روز داشت، اولین گلش را برای قرمزها به ثمر رساند و کمک کرد تا این تیم در جام اتحادیه، از سد میدلزوبور عبور کند.

او به اسکای اسپورتس گفت:" نمی توانستم حتی رویای چنین اتفاقی را داشته باشم. حتی به یاد ندارم وقتی گل زدم، چکار کردم. فقط کمی دیوانه شدم. من هنوز جوان هستم و می خواهم بازی های بهتری ارائه بدهم. امیدوارم این فرصت را در آینده به دست بیاورم."





سیمون مینیوله، دروازه بان لیورپول هم در مورد کشیده شدن ضربات پنالتی به پنالتی چهاردهم در دیدار دیشب، گفت:" هرگز به یاد ندارم که ضربات پنالتی اینقدر طولانی شده باشد. من در تمرینات پیش فصل، چند باری تمرین پنالتی کرده بودم و فکر می کنم بقیه هم تیمی هایم هم چنین تمرینی داشتند.
در چنین رقابت هایی، همیشه دوست دارید صعود کنید. ما اینکار را انجام دادیم و این مهمترین موضوع است. می خواستیم کار را زودتر تمام کنیم اما مهم این است که در نهایت نتیجه لازم را به دست آوردیم."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها