کد خبر: ۲۵۴۲۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
در این آگهی غیرمعمول، به جای تلاش برای جلب مخاطب با شعار و تصاویر، "سالازار" تصمیم به بازی با شکل آگهی بوسیله ایجاد توهم بصری گرفت. تنها با یک نگاه، خوانندگان خواهند دید که چیزی در مورد این آگهی غیرعادی است.
مدیر خلاق کلمبیایی "فیلیپه سالازار"، در یک آگهی غیرمعمول برای آشپزخانه Corona از یک شیوه منحصر به فرد استفاده کرده است.
 معماری‌نیوز درباره این آگهی خلاقانه نوشت: ایجاد یک آگهی موفق در روزنامه کار آسانی نیست. از آنجا که کلیت رنگ پرینتر دو رنگ سیاه و سفید است، همه محتوا با هم مخلوط به نظر می‌رسد اما در این جا یک روش بسیار خلاقانه به کار برده شده تا یک محصول را از ما بقی به طور کامل جدا کند.

در این آگهی غیرمعمول، به جای تلاش برای جلب مخاطب با شعار و تصاویر، "سالازار" تصمیم به بازی با شکل آگهی بوسیله ایجاد توهم بصری گرفت. تنها با یک نگاه، خوانندگان خواهند دید که چیزی در مورد این آگهی غیرعادی است.

خطوط مورب در میان صفحه، متون را به سمت یک نقطه گریز مرکزی منحرف کرده و خطوط قائم بدون تغییر مانده‌اند تا یک فضای پرسپکتیو یک نقطه‌ای را به نمایش بگذارد. با این حال، آگهی نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد تا کاملاً درک شود چه خبر است.

پس از بررسی نزدیک‌تر است، معلوم می‌شود که "سالازار" برای ایجاد یک آشپزخانه 3D تایپوگرافی تبلیغ را به طور هدفمند مرتب کرده است.

چاپ به طور واضح کابینت‌های بالایی و پایینی، اجاق گاز همراه با هود پخت و پز و ماشین ظرفشویی را فرم بخشیده و نشان می‌دهد. جای تعجب نیست که این مفهوم هوشمندانه شدیداً موفق بود.

آشپزخانه Corona در حال حاضر از هجوم خریداران به سمت کسب و کارش با بهره‌گیری از این تبلیغ لذت می‌برد؛ امری که "سالازار" برای آن امیدوار بود.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها