کد خبر: ۲۵۳۵۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: «من نمی‌دانم رویانیان در چه شرایطی بوده و در چه معذوریتی قرار داشته که متمم قرارداد پولادی را امضا کرده است.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در شرایطی که مهدی خواجه‌وند در خارج از کشور حضور داشت در تقابل‌های کلامی سیاسی و رحیمی چندین بار از جانب رئیس هیات مدیره سرخپوشان به شهادت گرفته شد این موضوع و مسائل جاری باشگاه پرسپولیس بهانه‌ای شد برای گفتگو با خواجه‌وند که یکی دو روزی می‌شود از مسافرت خارج از کشور به ایران بازگشته است.

 

* مسافرت خارج از کشور شما ارتباطی با مسائل جاری باشگاه نداشت؟

- نه. یک مسافرت کاری و شخصی بود و باعث شد چند روزی از فضای فوتبال کشور دور باشم.

 

* در جریان اتفاقات چند روز اخیر قرار گرفته‌اید؟

- بله تا حدی که لازم باشد از کم و کیف قضایا مطلع هستم.

 

* قضیه مهرداد پولادی و حکم کمیته انضباطی به کجا کشید؟

- حکم بازیکن آزاد بودن وی به صورت رسمی به باشگاه ابلاغ نشده است اما باخبریم که وی از سوی کمیته انضباطی حاکم این دعوای خصوصی شده و متممی که از لحاظ باشگاه فاقد ارزش است مبنای صدور این حکم قرار گرفته است.

 

* چطور فاقد ارزش است؟

- در مصوبات مربوط به زمان نقل و انتقالات سال 1391 اعضای هیات مدیره پرسپولیس به صراحت عنوان شده متمم‌های خارج برگ رسمی قرارداد بازیکن و باشگاه فاقد اعتبار قانونی است و نباید مبنای صدور احکام حقوقی قرار گیرد. از طرف دیگر در بند 11 مربوط به قرارداد، بین مهرداد پولادی و باشگاه پرسپولیس هم این مطلب به صراحت عنوان شده که هر متممی که ضمیمه این قرارداد شود فاقد اعتبار است لذا ما منتظر اعلام رسمی حکم کمیته انضباطی هستیم تا بر اساس این دو ادله قانونی به حکم صادره اعتراض کنیم و خواهان رسیدگی مجدد در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال شویم.

 

* تصور می‌کنید این اعتراض نتیجه دهد؟

- چرا که نه دلایل ما برای رد این حکم کاملا قانونی است و مکلف هستیم در این مورد از حق و حقوق باشگاه پرسپولیس محافظت کنیم چرا در این مورد شک و تردید دارید؟

 

* آخر همان مدیرعاملی که مجری مصوبات هیات مدیره بود پای این متمم را امضا کرده است؟

- من نمی‌دانم سردار رویانیان در چه شرایطی بوده و در چه معذوریتی قرار داشته که با وجود اطلاع از مصوبه هیات مدیره این متمم را امضا کرده است. ولی همانطوری که گفتم چون علاوه بر مصوبه هیات مدیره در قرارداد فولادی هم این بند به صراحت ذکر شده که متمم‌های ضمیمه این توافق ارزش قانونی ندارند. تفاهم نامه بعدی فاقد ارزش قانونی است.

 

* یعنی رویانیان مصوبه دوران مدیریت خودش را نقض کرده است؟!

- اینطور به نظر می‌رسد.

 

* می‌دانستید در جریان تقابل‌های کلامی بین سیاسی و رحیمی چندین بار از جانب رئیس هیات مدیره به شهادت گرفته شده‌اید؟

- خیر از این قضیه اطلاع نداشتم.

 

* رحیمی مدعی شد سیاسی پس از گفتگو با یک مشخص نامعلوم در اتاق مجاور جلسه مجددا در نشست مدیران باشگاه حاضر شده و با وجود پیشنهاد برای کناره‌گیری بی‌سر و صدای دایی گفته وی باید حتما برکنار شود؟!

- اگر رحیمی چنین ادعایی کرده اشتباه محض بوده است خاطرم هست در آن جلسه خود من چندین بار بیرون رفتم و برگشتم اما سیاسی از اتاق خارج نشد که از حرکت وی چنین استنباطی کرده باشند.

 

* با این که شما در نشست سیاسی و وزیر ورزش حضور داشته‌اید و ...؟!

- صبر کنید من حضور در این جلسه را از پایه و اساس تکذیب می‌کنم و کاری به بقیه داستان ندارم! پس واجب شد یک بار دیگر فیلم این تقابل‌های کلامی را ببینم تا خیلی واضح و با سند و مدرک حرف بزنم که در اصطلاح مو لای درز کار نرود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها