کد خبر: ۲۵۳۰۹۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
اگرچه وضعيت مهرداد پولادي همچنان نامشخص است و در حکمي که سازمان ليگ صادر کرد به طور کل اين بازيکن به عنوان بازيکن آزاد اعلام شد، اما از هفته گذشته که اين حکم صادر شده باشگاه پرسپوليس هيچ اقدامي را براي حل و فصل مشکل پولادي انجام نداده است.
به گزارش "ورزش سه"، مهرداد پولادی از سوی سازمان لیگ به عنوان بازیکن آزاد اعلام شد. این در حالی بود که حمیدرضا سیاسی در گفت‌وگو با "ورزش سه" صراحتا اعلام کرد که با اعتراض باشگاه پرسپولیس به کمیته استیناف بابت حکمی که از سوی سازمان لیگ اعلام شده زمینه های بازگشت پولادی ملی پوش را به پرسپولیس فراهم خواهد آورد. در این میان شنیده می‌ شود که سیاسی از بخش حقوقی باشگاه خواسته تا با قوت و قدرت این قضیه را پیگیری کند. اما به نظر می‌ رسد موضوع پولادی در حال حاضر در اولویت اصلی باشگاه پرسپولیس نیست و سرخپوشان تاکنون اقدامی درباره حل این مشکل نداشتند.

در این میان اگرچه برخی رسانه‌ها به صورت جسته و گریخته از حضور مردان حقوقی پرسپولیس در فدراسیون فوتبال برای گفت‌وگو با مسوولان سازمان لیگ خبر می‌ دهند اما آنچه که در عمل مشخص است این است که پولادی همچنان از پرسپولیس دور است و هیچ اقدام عملی برای حل مشکل او و پیوستن به پرسپولیس صورت نگرفته است. حال باید دید دلیل این تعلل نقص مدارکی است که از دوران مدیریت رویانیان در پرسپولیس برجای مانده یا مسائل دیگری در این امر دخیل هستند.

این در حالی است که مهدی خواجه وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس روز قبل در مصاحبه ای صراحتا اعلام کرد قراردادی که از سوی سازمان لیگ مورد توجه قرار گرفته و پولادی را به عنوان بازیکن آزاد اعلام کرده است در باشگاه پرسپولیس موجود نیست و این یعنی همان نقص مدارکی که مطرح شد، حال باید پرسید که این مدارک که سخنگوی باشگاه پرسپولیس از نبودن آنها در باشگاه خبر می‌ دهند توسط چه کسی و به چه دلیلی در اختیار باشگاه قرار نگرفته است.

زیر ذره بین بردن این قضیه و پیدا کردن پاسخ این سوال که پولادی در زمان مدیریت رویانیان چند قرارداد با پرسپولیسی ها بسته است به بسیاری از ابهامات پاسخ خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها