کد خبر: ۲۵۲۷۰۴
زمان انتشار: ۲۱:۱۳     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
تراکتورسازان 19 گل در 9 بازي زده اند وقتي تيمي خوب گل مي‌ زند آمارهاي خوبي هم در جدول ثبت مي‌ کند مثل عنوان آقاي گل و زوج گلزن هاي برتر.
به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر تراکتورسازی با وجود لوسیانو ادر ادینهو و محسن دلیر که بهترین گلزن هایش هستند، زوج گلزن 12 گله ای را در اختیار دارد. جالب اینکه بدانید بقیه تیم ها با فاصله بسیار زیاد از تراکتورسازی قرار گرفته اند. بعد از تیم تراکتورسازی صبای قم با زوج گلزن خود شامل احمد حسن زاده و ایوب کلانتری که به ترتیب 4 و 3 گل زده اند با مجموع 7 گل در رده دوم قرار گرفته اند.

جای سوم جدول به طور مشترک متعلق به 3 تیم راه‌آهن، استقلال و پدیده مشهد است. راه‌آهن 2 گلزن با ثبت 3 گل دارد؛ محمد غلامی و رامین رضاییان این دو مرد هستند که روی هم 6 گل زده اند. آمار در تیم استقلال هم مثل راه‌آهن است سجاد شهباززاده و محمد قاضی هر کدام 3 گل برای استقلال زده اند، در تیم پدیده مشهد هم 2 بازیکن گلزن داریم که روی هم 6 گل زده اند. با این تفاوت که این 2 به اندازه هم گل نزده اند یعنی رضا عنایتی مهاجم پدیده 6 و اکبر صادقی 2 گل زده اند.

در جدول زوج گلزن ها تیم 5 گله هم داریم؛ حامد شیری و میلاد میداوودی به ترتیب 3 و 2 گل زده اند. میلاد میداوودی که امسال گل نزده بود در بازی آخر سایپا 2 گل زد و یک پنالتی گرفت.

زوج گلزن پرسپولیس در مسابقات لیگ امسال 4 گل زده است، مهدی طارمی و عباس زاده هر کدام 2 گل به ثمر رسانده اند تا این آمار پرسپولیس مثل بسیاری از آمارهایش در لیگ امسال تحقیرآمیز بشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها